GigaBrett
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.102
- Vetpercentage
- 18%
Dat heb ik deze nacht ook wel ondervonden. 🙈
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heb ik deze nacht ook wel ondervonden. 🙈
Ondanks dat je reteberoerd slaapt kunnen ze er wel veel uithalen. Iig of er apneu (slaapstops) zijn en of er extra hersenactiviteit (piekeren enzo) kan zijn.
Heel veel beterschap toegewenst! en dat je maar snel weer beter wordt.Een halfjaar geleden heb ik een weekendje doorgebracht op intensive zorgen. Daar hadden ze gezien dat ik slecht slaap.
Ik wordt vaak wakker snachts en daardoor ben ik soms oververmoeid door de dag.
Maar sinds ik magnesium + zinck + b6 neem voor ik slaap, slaap ik veel beter en langer en droom ik terug.
![]()
Ik heb eigenlijk het gevoel dat ze mij hebben klaargemaakt voor in de kernreactor van Tsjernobyl te gaan werken.
Wanneer krijg je de uitslag?
Wat ghb na een paar drankjes doet wonderen. Kzou wel een luier omdoen.
Eind deze maand
Wordt je daar ook uitgerust van wakker?Wat ghb na een paar drankjes doet wonderen. Kzou wel een luier omdoen.
Ja
Interessant stuk over Skyr, wel mooi dat die Ijslandse boer zo open en eerlijk is.
Succes 💪
Zolang je geen last van je anus hebt dan is het een goeie nacht geweest
idd, en wei maar erg veel betalen voor een restproductGrappig, dat met die zak is toch hangop, en het restproduct is wei?
Een groot weiland.....idd, en wei maar erg veel betalen voor een restproduct
Daar zou ik ook hele grote blij van worden!Maandag auto naar de garage ivm motorstoring. Blijkt de distributieriem compleet versleten en al deeltjes te hebben losgelaten (veel te vroeg, blijkt een manco van dit type auto). Er is fabrieksgarantie/coulanceregeling hierop aangezien dit euvel achteraf pas is vastgesteld. Bij aflevering werd gezegd 10 jaar/175K kilometer. Dit blijkt 6 jaar/100K kilometer te zijn.
Wij dachten mooi, is fabrieksgarantie. Dealer belt op, volledige ondergoudshistorie moet beschikbaar zijn. Dus ik de garages gebeld waar hij in onderhoud is geweest. Helaas is er ws geknoeid met het onderhoudsboekje (stempel oneigenlijk gebruikt), onderhoudshistorie niet beschikbaar en kon ik fluiten naar de fabrieksgarantie.
Gisteren contact gehad met een andere garage, hij vertelde dat de jurisprudentie is aangepast en dat vanaf maart '24 alleen de laatste 3 onderhoudsbeurten aangetoond moeten worden, daar voldoet hij aan aangezien wij deze altijd netjes hebben laten doen.
Gisteren de Dealer gebeld met de informatie over de laatste jurisprudentie en inderdaad, hij valt dus toch onder fabrieksgarantie.
Distributieriem en alle bijbehorende schade zal dus vergoed worden. Grote Blij!!
Peugeot 308 SW uit 2017.Daar zou ik ook hele grote blij van worden!
Om wat voor auto gaat het in dit geval?
Volgens mij tast olie uiteindelijk de molecuulstructuur van de distributieriem aan waardoor deze slijt. Slechte zaak van Peugeot.Peugeot 308 SW uit 2017.
Bij deze auto's gaat de distributieriem door de olie. Dit schijnt niet goed te zijn voor het type distributieriem dat ze hebben gebruikt.
Is vorig jaar ook een terugroepactie over geweest (toen zag de distributieriem er nog goed uit).