XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.821
Psychologie leert ons,
Wanneer je focust op problemen,zul je meer problemen hebben.
Wanneer je focust op mogelijkheden, zullen er meer mogelijkheden voor je zijn.

Fijne dag en maak er iets moois van!!

• #175.823
Psychologie leert ons,
Wanneer je focust op problemen,zul je meer problemen hebben.
Wanneer je focust op mogelijkheden, zullen er meer mogelijkheden voor je zijn.

Fijne dag en maak er iets moois van!!
Ware het niet dat mogelijkheden een modern politiek correct woord is voor handicap en dat de psychologie ons niets leert omdat het geen wetenschap is maar een soort moderne vervanger van godsdienst.

• #175.824
Ware het niet dat mogelijkheden een modern politiek correct woord is voor handicap en dat de psychologie ons niets leert omdat het geen wetenschap is maar een soort moderne vervanger van godsdienst.

No Way Wtf GIF by Harlem

• #175.828
"impossible third-person angles"

Nou daar heb je dus ook niks aan.. :trollface:

• #175.836
Waarom een nachtje ziekenhuis?
Een halfjaar geleden heb ik een weekendje doorgebracht op intensive zorgen. Daar hadden ze gezien dat ik slecht slaap.

Ik wordt vaak wakker snachts en daardoor ben ik soms oververmoeid door de dag.
Maar sinds ik magnesium + zinck + b6 neem voor ik slaap, slaap ik veel beter en langer en droom ik terug.

IMG20240514205107.jpg

Ik heb eigenlijk het gevoel dat ze mij hebben klaargemaakt voor in de kernreactor van Tsjernobyl te gaan werken.

• #175.837
@GigaBrett succes!Hopelijk vinden ze wat. Niets zo vervelend als iets hebben maar geen oplossing voor weten.

• #175.838
Een halfjaar geleden heb ik een weekendje doorgebracht op intensive zorgen. Daar hadden ze gezien dat ik slecht slaap.

Maar sinds ik magnesium + zinck + b6 neem voor ik slaap, slaap ik veel beter en langer en droom ik terug.

IMG20240514205107.jpg

Ik heb eigenlijk het gevoel dat ze mij hebben klaargemaakt voor in de kernreactor van Tsjernobyl te gaan werken.
Succes en slaap dan lekker.

Inderdaad een apart pyama heb je daar aan.

• #175.839

IMG20240514205107.jpg

Vlak voordat je gaat slapen schakelen ze je letterlijk aan en gaan alle lampjes op t kastje knipperen.
Mega irritant. Ik mocht t tot 4x toe gewoon thuis doen...
Wordt echt morgen nog fraai als ze de elektrodes van je kop uit je haar moeten trekken.... 😕
Sterkte en succes. 💋

• #175.840

IMG20240514205107.jpg

Zo zou ik dus absoluut niet kunnen slapen.

Terug
Naar boven