- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Klopt, het moet wel inclusief zijn.Tegenwoordig krijg je al een phd als je je veters kan vastmaken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, het moet wel inclusief zijn.Tegenwoordig krijg je al een phd als je je veters kan vastmaken.
Je moeder
Waar?Tegenwoordig krijg je al een phd als je je veters kan vastmaken.
Was ook een grapje. Ik dacht zelfs dat het door een volwassene was geschreven. Het niveau op DBB valt trouwens best wel mee, er zijn echt veel mensen die niet instaat zijn normale zinnen met interpunctie te schrijven.Kind schrijft al beter dan menig DBB'er en netter dan de meeste volwassenen. Hulde!
Spaties zijn ook een uitdaging voor sommigen...Was ook een grapje. Ik dacht zelfs dat het door een volwassene was geschreven. Het niveau op DBB valt trouwens best wel mee, er zijn echt veel mensen die niet instaat zijn normale zinnen met interpunctie te schrijven.

Haha het was een zelfbedachte rap, door haar vanochtend voorgedragen. Gezien het bedroevende niveau van de gemiddelde Nederlandse rapper heb ik het dit keer door de vingers gezien 😉Mooi hoor. Ik neem aan wel huisarrest voor 'zei' i.p.v. 'zij'?![]()
Op je 40ste denken dat cool en hip nog iets positiefs is.Overigens op je 40e nog cool en hip genoemd worden maakt alles goed

Baard met staartOp je 40ste denken dat cool en hip nog iets positiefs is.![]()
Bij bijna elke `studierichting´. Iedereen heeft tegenwoordig een master of phd, we worden omringd door wetenschappers. De grap is dat echte wetenschap iedereen in staat stelt om (weliswaar met enige inspanning) tot dezelfde conclusie te komen.
Het zou fijn zijn als gwn een vak leren ook weer oke is. Wat het eigenlijk ook Al is, maar iedereen wilt een interessante LinkedIn profieltitel. Echt teveel nadruk op een papiertje hier.Bij bijna elke `studierichting´. Iedereen heeft tegenwoordig een master of phd, we worden omringd door wetenschappers. De grap is dat echte wetenschap iedereen in staat stelt om (weliswaar met enige inspanning) tot dezelfde conclusie te komen.
Niet mee eens.Het zou fijn zijn als gwn een vak leren ook weer oke is. Wat het eigenlijk ook Al is, maar iedereen wilt een interessante LinkedIn profieltitel. Echt teveel nadruk op een papiertje hier.
Wss reteduur ook?Eindelijk Skyr kunnen vinden in de supermarkt hier, nu alleen nog op zoek naar een enigzins schappelijk formaat
![]()
Ik ben wel benieuwd waarom niet.
Gewoon
Deze zijn Y155, wat net iets minder dan een euro is. Maar goed, normaal gesproken heb ik die 450g bakken van Arla per ochtend als ontbijt welke bij de AH €2.09 kosten. Wil ik dezelfde hoeveelheid inkopen, zou ik zo'n 5,5 (6 dus) van die miniverpakkingen hier moeten kopen wat uitkomt op Y930 en ben ik zo'n €5,50 kwijt.
Denk dat ik nog een leuk bedrijf kan starten hier als Arla de import zou willen doen deze kant uit.![]()
Zijn verschrikkelijk berichten natuurlijk. Schandalig wat hij post! Het lijkt totaaaaaaaaaaaaaaaal niet op een emotionele mod.

Wa'n leven 👍