XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #176.981
  • #176.983
Javaanse neushoorn? Of valt die onder de sumatraanse neushoorn
Ik heb een boek over neushoorns, morgen ff kijken of ik dat kan vinden. (Ben nu niet thuis.)

Heb ook een boek van de (lamme) expeditie van Redmond O'Hanlon naar Borneo omer 1 te zien.

• #176.991
De ontdekking dat ik een flink eiwittekort had.
Heb vandaag geloof ik 100+ gram op, terwijl ik normaal rond de 50-60 zit. Wat ik dacht wat een overbelasting blessure was, was gewoon onderherstelde spieren. Nu kan ik alles weer doen en mijn spieren zijn voller.
Dus ik ga dit dagelijks doen.

• #176.995
Mede doordat we niet echt verduisterende gordijnen hebben ben ik vaak rond 3 uur wakker. Erg veel last van muggen hier dus door de jeuk kan ik niet meer slapen.
Maar het is geen ramp om bij ons op de zaak te wachten tot de deur open gaat.
1000012436.jpg

Donkerder als dit wordt het niet.

• #176.996
Mede doordat we niet echt verduisterende gordijnen hebben ben ik vaak rond 3 uur wakker. Erg veel last van muggen hier dus door de jeuk kan ik niet meer slapen.
Maar het is geen ramp om bij ons op de zaak te wachten tot de deur open gaat.
1000012436.jpg

Donkerder als dit wordt het niet.
Hier wordt het om 4 uur inderdaad ook al licht, schiet niet op met die stomme gordijnen die in dit appartement hangen :o Wat betreft de muggen ben ik heel erg blij met m'n airco, die blijft s'nachts op lage stand aanstaan tegen de humidity dus muggen is hier nagenoeg niet een probleem. Bijzonder dat het zo licht blijft! Lijkt mij lastig voor je biologische klok en nachtrust.

• #176.997
Weer niet geslapen, ik doe dat altijd als ik vroeg ergens moet zijn anders heb ik veel moeite met uit bed komen grote opstart problemen.
Het slaat eigenlijk nergens op maar het is moeilijk om het te laten
Dag niet helemaal verpest maar wel vervelend

edit: oeps verkeerde topic

Weet iemand toevallig hoeveel een pakje jps 30 gram nu kost bij de jumbo, of het goedkoopste pakje sigaretten?

Laatst bewerkt:
  • #176.998
Hier wordt het om 4 uur inderdaad ook al licht, schiet niet op met die stomme gordijnen die in dit appartement hangen :o Wat betreft de muggen ben ik heel erg blij met m'n airco, die blijft s'nachts op lage stand aanstaan tegen de humidity dus muggen is hier nagenoeg niet een probleem. Bijzonder dat het zo licht blijft! Lijkt mij lastig voor je biologische klok en nachtrust.
Ik kom net aan de 6 uurtjes slaap. Genoeg voor nu. Het zijn hier mini muggen. Je hoort ze gelukkig niet maar ze steken je wel helemaam lek. Denk dat ik er wel 25 plekjes van heb op 1 onderbeen. Kapot gekrapt us lijk wel een tweaker zoals je die in amerika wel eens op you tube ziet😆

• Haha
Waarderingen: Loca
Terug
Naar boven