MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.941
Heb deze en de afgelopen week alleen vrij met de kleine (6). Mijn vrouw moet wel gewoon werken. Ik vind het echt zo ontzettend tof om zoveel tijd samen door te brengen. Ik vraag me wel oprecht af of ik niks moet veranderen aan mijn werkend leven zodat ik dit veel vaker kan doen. Is het de 'corporate ratrace' waard? Lastig dilemma.

Anyway, nu het bos in samen 💪🏻

Laatst bewerkt:
  • #177.942
Heb dezen en de afgelopen week alleen vrij met de kleine (6). Mijn vrouw moet wel gewoon werken. Ik vind het echt zo ontzettend tof om zoveel tijd samen door te brengen. Ik vraag me wel oprecht af of ik niks moet veranderen aan mijn werkend leven zodat ik dit veel vaker kan doen. Is het de 'corporate ratrace' waard? Lastig dilemma.

Ik ben ook meer thuis voor de kleine, maar nu is ze met haar zus op vakantie.

• #177.943
Heb dezen en de afgelopen week alleen vrij met de kleine (6). Mijn vrouw moet wel gewoon werken. Ik vind het echt zo ontzettend tof om zoveel tijd samen door te brengen. Ik vraag me wel oprecht af of ik niks moet veranderen aan mijn werkend leven zodat ik dit veel vaker kan doen. Is het de 'corporate ratrace' waard? Lastig dilemma.

1) dat moet je zeker doen
2) het is de corporate ratrace NIET waard.

• #177.944

Dilemma wat ik ook regelmatig heb, maar als die straks leerplichtig is dan zit die toch tot 2/3 uur elke dag op school en ik zou dan kiezen om eerder te stoppen met werken en wellicht eerder beginnen.
Wij doen standaard of zat/zondag een uitje samen en doordeweeks neem ik vaak 1 of 2x pm een dag vrij dat we bv naar een pretpark gaan aangezien dat in het weekend niet te doen is qua drukte.

• #177.945
Dilemma wat ik ook regelmatig heb, maar als die straks leerplichtig is dan zit die toch tot 2/3 uur elke dag op school en ik zou dan kiezen om eerder te stoppen met werken en wellicht eerder beginnen.
Wij doen standaard of zat/zondag een uitje samen en doordeweeks neem ik vaak 1 of 2x pm een dag vrij dat we bv naar een pretpark gaan aangezien dat in het weekend niet te doen is qua drukte.
Je(ik) moet ook meer doen in het huishouden, ook al hebben we wel ' schoonmaakster '

• #177.946
Ik ben happy vandaag omdat ik vrij ben de aankomende weken en lekker relaxed wakker worden en niet op de klok hoeft te kijken en mijn ukkies hier bij mij zijn en vandaag komt mijn dochter omdat ik een fiets voor haar ga halen en ik wil trainen , dus mams moet even op haar kroost passen. Maar vind het stiekem ook fijn als zij bij mij is

• #177.947
Je(ik) moet ook meer doen in het huishouden, ook al hebben we wel ' schoonmaakster '
Daar begin ik niet aan, hooguit de toiletten een keer. Wassen, strijken, boodschappen etc doet de vriendin. Schoonmaker hebben we niet doordat ik een hekel heb als een vreemde in huis door me spullen gaat.

• #177.948
Daar begin ik niet aan, hooguit de toiletten een keer. Wassen, strijken, boodschappen etc doet de vriendin. Schoonmaker hebben we niet doordat ik een hekel heb als een vreemde in huis door me spullen gaat.
Even stofzuigen of boodschappen doen ga je niet dood aan toch? Mee eens 😌

• #177.949
bij ons komt mijn schoonmoeder 😜

• #177.950
Even stofzuigen of boodschappen doen ga je niet dood aan toch? Mee eens 😌
Ik vraag me vriendin toch ook niet om 4uur op te staan en mee naar werk te gaan, net zo min als zij mij niet hoeft te vragen om te gaan stofzuigen. Uiteraard doe ik het zo nu en dan, maar het zit niet standaard in mijn takenpakket!
Doe soms ook de boodschappen, maar dit is sporadisch.

• #177.951
Ik vraag me vriendin toch ook niet om 4uur op te staan en mee naar werk te gaan, net zo min als zij mij niet hoeft te vragen om te gaan stofzuigen. Uiteraard doe ik het zo nu en dan, maar het zit niet standaard in mijn takenpakket!
Echte kampert !

• #177.953
  • #177.954
bij ons komt mijn schoonmoeder 😜
Bij mijn schoonouders zetten ze mijn zoontje aan het werk 🤷‍♂️

IMG_2727.png

• #177.955
De tegels buiten stofzuigen? Of vindt die het gewoon leuk om te doen?

• #177.956
Gaat hier net zo hoor. Vrouw doet binnen en ik doe buiten. Buiten is 2500m2 tuin dus jah

Terug
Naar boven