MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.962
#komkommertijd

• #177.963
Zoontje voor het eerst naar een Summer Club gebracht :o :D hoop echt dat hij het naar z'n zin heeft, maar zal vast wel, hij maakt makkelijk vriendjes :)

En gelukkig kom je niet binnen zonder codes of personeel te spreken :o

• #177.964
  • #177.968
Bij mijn schoonouders zetten ze mijn zoontje aan het werk 🤷‍♂️

IMG_2727.png
Schoenen uit in de wagen op het kamp!

• Heart
Waarderingen: AK
  • #177.971
Ik ben ook meer thuis voor de kleine, maar nu is ze met haar zus op vakantie.

1) dat moet je zeker doen
2) het is de corporate ratrace NIET waard.

Dilemma wat ik ook regelmatig heb, maar als die straks leerplichtig is dan zit die toch tot 2/3 uur elke dag op school en ik zou dan kiezen om eerder te stoppen met werken en wellicht eerder beginnen.
Wij doen standaard of zat/zondag een uitje samen en doordeweeks neem ik vaak 1 of 2x pm een dag vrij dat we bv naar een pretpark gaan aangezien dat in het weekend niet te doen is qua drukte.
Ik heb het eigen helemaal niet slecht. Goede voorwaarden, alle vrijheden, etc.

Maar die politiek, het vrij regelmatig vliegen en/of in hotels zitten, het nadenken buiten werktijden om, dat komt me behoorlijk m'n neus uit eerlijk gezegd. En iets maatschappelijks toevoegen is er al helemaal niet bij.

Maar goed het levert natuurlijk ook weer wat op wat insirect vrijheid oplevert.

En wat ik wel echt leuk zou vinden weet ik dan ook weer niet :D

Soort gouden kooitje. Moet eigenlijk niet zeiken.

• #177.972
Ik heb het eigen helemaal niet slecht. Goede voorwaarden, alle vrijheden, etc.

Maar die politiek, het vrij regelmatig vliegen en/of in hotels zitten, het nadenken buiten werktijden om, dat komt me behoorlijk m'n neus uit eerlijk gezegd. En iets maatschappelijks toevoegen is er al helemaal niet bij.

Maar goed het levert natuurlijk ook weer wat op wat insirect vrijheid oplevert.

En wat ik wel echt leuk zou vinden weet ik dan ook weer niet :D

Soort gouden kooitje. Moet eigenlijk niet zeiken.
Kan je binnen je huidige functie part-time werken?

• #177.974
Heb deze en de afgelopen week alleen vrij met de kleine (6). Mijn vrouw moet wel gewoon werken. Ik vind het echt zo ontzettend tof om zoveel tijd samen door te brengen. Ik vraag me wel oprecht af of ik niks moet veranderen aan mijn werkend leven zodat ik dit veel vaker kan doen. Is het de 'corporate ratrace' waard? Lastig dilemma.

Anyway, nu het bos in samen 💪🏻
Ik heb de kleine een week alleen gehad en 2 weken met het vrouwtje erbij.
Ik vroeg me ook al een paar keer af of het werken het wel allemaal waard is, ik zou liever bij de kleine zijn maar als ik wil dat de kleine niks tekort komt moet ik werken, kut.

• #177.976
Ik heb de kleine een week alleen gehad en 2 weken met het vrouwtje erbij.
Ik vroeg me ook al een paar keer af of het werken het wel allemaal waard is, ik zou liever bij de kleine zijn maar als ik wil dat de kleine niks tekort komt moet ik werken, kut.
Dat dus :D

• #177.977
Bij mij waren/zijn ze er ook niet blij mee, maar ik heb geen ambities binnen het bedrijf dus maakt dat mij weinig uit.
Ja en daar sta ik nog op een tweesprong of die ambities het waard zijn.

De vrijheden die ik heb komen ook door de functie. Als ik de ambitie dan opgeef vervallen er daar ook van. We gaan offtopic vrees ik. Het is wel een interessant onderwerp, gezien diegene die zich erin herkennen ;)

Laatst bewerkt:
  • #177.978
Ik kan gaan keuren bij een oude maat, dus hoef geen auto te huren en toestanden en ben dan niet te laat 👏👏

• #177.980
Eetlust nog steeds ongekend, dus dat betekend maar een ding.

IMG_2731.jpeg

7340 👍

Beetje het menu elke dag:

300gr cor
300gr bosbessen
400gr rijst onbereid
12 broodjes
175gr zalm
175gr rund
350gr kip
100gr iso
400gr kwark