Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.981
Eetlust nog steeds ongekend, dus dat betekend maar een ding.

IMG_2731.jpeg

7340 👍

Beetje het menu elke dag:

300gr cor
300gr bosbessen
400gr rijst onbereid
12 broodjes
175gr zalm
175gr rund
350gr kip
100gr iso
400gr kwark
75gr cashew
80gr pindakaas
20gr 85% cacao
80gr muesli
Je ghreline doet het goed🤣

• Haha
Waarderingen: AK
  • #177.982

IMG_2731.jpeg

7340 👍

300gr cor
300gr bosbessen
400gr rijst onbereid
12 broodjes
175gr zalm
175gr rund
350gr kip
100gr iso
400gr kwark
75gr cashew
80gr pindakaas
20gr 85% cacao
80gr muesli
Lekker eten man, hou er van.

• #177.983

IMG_2731.jpeg

7340 👍

300gr cor
300gr bosbessen
400gr rijst onbereid
12 broodjes
175gr zalm
175gr rund
350gr kip
100gr iso
400gr kwark
75gr cashew
80gr pindakaas
20gr 85% cacao
80gr muesli
Kom jij moeilijk aan?

• Like
  • #177.984
  • #177.985
Geen pretje 7300

• Like
  • #177.986
Denk dat je jezelf verkijkt als je dit elke dag moet eten 😜

Beweeg veels te veel op een dag en 20k stappen is bv normaal.
Over het algemeen kan je we zeggen dat ik iets meer dan andere moet eten met hetzelfde bw. Andere kant is weer als de prep begint ik niet zo snel weer 2kg groente hoef te eten 🫃🏻
Ik snap je. Is ook een beste bak met voer elke dag.

• Like
  • #177.987
Vandaag mijn eerste werkdag weer na de vakantie. Had er weinig zin in maar wat was het leuk alle collega's en cliënten weer te zien. En natuurlijk ook heel leuk om te merken dat ze het leuk vonden dat ik terug was. Weer lekker uitgerust en vol energie en geduld dus al met al maakte het mijn dag helemaal goed 😇

• #177.988
Vandaag mijn eerste werkdag weer na de vakantie. Had er weinig zin in maar wat was het leuk alle collega's en cliënten weer te zien. En natuurlijk ook heel leuk om te merken dat ze het leuk vonden dat ik terug was. Weer lekker uitgerust en vol energie en geduld dus al met al maakte het mijn dag helemaal goed 😇
Fijn dat je gewaardeerd wordt

• #177.989
#bedtijd

Hij slaapt bij mij want volgens hem zit er een monster in zijn kamer. Ik vroeg of het een vrouwelijke monster toevallig was anders ging ik wel kijken 👀

IMG_2830.png

• #177.991
Heb deze en de afgelopen week alleen vrij met de kleine (6). Mijn vrouw moet wel gewoon werken. Ik vind het echt zo ontzettend tof om zoveel tijd samen door te brengen. Ik vraag me wel oprecht af of ik niks moet veranderen aan mijn werkend leven zodat ik dit veel vaker kan doen. Is het de 'corporate ratrace' waard? Lastig dilemma.

Anyway, nu het bos in samen 💪🏻
Geld verdienen kan je altijd. Maar de herinneringen maken met je kinderen wordt op den duur minder. Zeker met jonge kind/kinderen is het belangrijk om tikd met ze te spenderen.

Vroegah had je die reclame op tv. "Mama wie is die man die altijd op zondag het vlees snijd"

bij mijn huidige werkgever vragen ze me waarom ik nooit overwerk. Dat is redelijk normaal hier namelijk. Ik geef dan aan dat ik na een normale werkdag nog 4 uur tijd heb voor me kinderen. Die 4 uur thuis vind ik belangrijker dan die extra centen.

Ook al willen de kinderen niet altijd iets doen met me. Ik ben er wel voor ze als dat nodig is. En voordat we hierheen verhuisde werkte ik meestal vanuit huis. De kinderen (4-7-9) zijn dan ook gewend me veel te zien.

Moet ik wel bij zeggen dat we goed kunnen rond komen met 1 salaris. Voornamelijk omdat we geen huur of hypotheek hebben en de lonen hier hoger zijn dan in Nederland

• #177.992
Geld verdienen kan je altijd. Maar de herinneringen maken met je kinderen wordt op den duur minder. Zeker met jonge kind/kinderen is het belangrijk om tikd met ze te spenderen.

Vroegah had je die reclame op tv. "Mama wie is die man die altijd op zondag het vlees snijd"

bij mijn huidige werkgever vragen ze me waarom ik nooit overwerk. Dat is redelijk normaal hier namelijk. Ik geef dan aan dat ik na een normale werkdag nog 4 uur tijd heb voor me kinderen. Die 4 uur thuis vind ik belangrijker dan die extra centen.

Ook al willen de kinderen niet altijd iets doen met me. Ik ben er wel voor ze als dat nodig is. En voordat we hierheen verhuisde werkte ik meestal vanuit huis. De kinderen (4-7-9) zijn dan ook gewend me veel te zien.

Moet ik wel bij zeggen dat we goed kunnen rond komen met 1 salaris. Voornamelijk omdat we geen huur of hypotheek hebben en de lonen hier hoger zijn dan in Nederland
Je hebt volledig gelijk! Ik zit in een zelfde soort situatie. Maar dan nog, is minder geld verdienen uiteindelijk ook andere keuzes maken dan nu, en ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat wil (ook voor mn kind en vrouw)

Ik ben ook best veel thuis hoor! Maar bijvoorbeeld dat weggaan voor een reis valt me zwaarder en zwaarder. En waarvoor?

Keuzes maken!

Laatst bewerkt:
  • #177.993
Ik heb het eigen helemaal niet slecht. Goede voorwaarden, alle vrijheden, etc.

Maar die politiek, het vrij regelmatig vliegen en/of in hotels zitten, het nadenken buiten werktijden om, dat komt me behoorlijk m'n neus uit eerlijk gezegd. En iets maatschappelijks toevoegen is er al helemaal niet bij.

Maar goed het levert natuurlijk ook weer wat op wat insirect vrijheid oplevert.

En wat ik wel echt leuk zou vinden weet ik dan ook weer niet :D

Soort gouden kooitje. Moet eigenlijk niet zeiken.
vandaar dat jij altijd mooi opgeschepte borden met voedsel heb...ik dacht eerst dat je een kok was.

• #177.994
Laatst bewerkt:
  • #177.995

IMG_2731.jpeg

7340 👍

300gr cor
300gr bosbessen
400gr rijst onbereid
12 broodjes
175gr zalm
175gr rund
350gr kip
100gr iso
400gr kwark
75gr cashew
80gr pindakaas
20gr 85% cacao
80gr muesli
Kan je maag het allemaal aan?

• Like
  • #177.996
Kan je maag het allemaal aan?
Timing, beetje lopen na elke meal en voedingskeuze is wel belangrijk anders ben ik direct bloated en is het klaar.
Moet dus echt op x uur elke keer eten, anders loop je gewoon achter en je haalt het gegarandeerd niet meer in 😂

• #177.997
Timing, beetje lopen na elke meal en voedingskeuze is wel belangrijk anders ben ik direct bloated en is het klaar.
Moet dus echt op x uur elke keer eten, anders loop je gewoon achter en je haalt het gegarandeerd niet meer in 😂
Hoe doe je dat met werk?
Zoveel eten is vast ook poepen op de gekste momenten? :o

• Like
  • #177.999
Hoe doe je dat met werk?
Zoveel eten is vast ook poepen op de gekste momenten? :o
Ik heb het geluk dat iedereen in mijn directe omgeving van zowel werk/vrienden/gezinsleven en fam het snapt en het niet (meer) erg vind als ik op de gekste momenten het magische bakje tevoorschijn haal of insuline moet spuiten. Ik zit momenteel op 7 maaltijden pd en wat “snacks” en dat kost gewoon dagelijks x uur om alles binnen te krijgen.

Zou je geen steun vanuit je omgeving hierin krijgen dan gaat het gewoon niet lukken, want er komt een moment dat je de “lifestyle” niet meer kan verbergen en mensen het accepteren of niet. Uiteraard zal iedereen het accepteren, maar realiteit is vaak dat steun/begrip van directe omgeving ontbreekt en dat kost progressie. Vandaar ik altijd van mening ben en hardop durf te zeggen dat bb een “teamsport” word vanaf een bepaald level. Jij doet het werk, maar jou directe omgeving maakt of breekt jou.

• #178.000
Je(ik) moet ook meer doen in het huishouden, ook al hebben we wel ' schoonmaakster '
Bij ons thuis doet de vrouw bijna alles binnen.
Ik doe de tuinen/schuur/vuilnisbakken/autowassen-onderhoud/klussen.

Zet wel een keer de wasmachine aan en stofzuig een keer als ze niet thuis is en wil ook nog wel een doekje overal overheen halen maar veel meer doe ik zelf ook niet hoor.

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven