Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.041
Dat ligt uiteraard aan de behoeftes van het kind. Mijn kinderen hun karakter kennende word de opvang meer ellende als meerwaarde🫠

Zijn te zelfstandig, eigengerijpt en hebben overal kritische vragen en opmerkingen over en lopen niet graag met de groep mee. En nemen ook niet veel aan van een ander. Appel valt niet ver van de boom🫠🙃. Mn dochter zit wel in een extra plusklas(voor hoogbegaafdheid) maar verder geen BSO oid
We hebben ze in eerste instantie ook niet op een opvang geplaatst als meerwaarde voor hun ontwikkeling, maar omdat we allebei een baan hebben die we niet meer gelijkwaardig gaan vinden na een harde onderbreking en dat offer wilden we beide niet leveren.

• #178.042
Vandaag 2 jaar getrouwd.
Hier is de kleine ook nooit naar de opvang geweest.

• #178.043
Dat is per persoon verschillend, maar kan je wel een beetje aanvoelen. Jij hebt in je eentje een tussenwoning net tuin en een nette auto, dat is toch ruim genoeg? Een hip gestyled penthouse en dikke sportwagen is meer dan genoeg.
Alleen nog een vrouw erbij en klaar

• #178.044
Dat deel ik dan wel weer grotendeels. Wat dat betreft ben ik allergisch voor vaste financiële lasten en dingen (financieel) moeten.
zo herkenbaar, mijn dochter als enig kind vond het niet leuk dat ik fulltime werkte en had liever een moeder gehad die thuis op haar wachtte met thee. Maar financiële afhankelijkheid/verplichting van & naar derden wil ik niet/kan ik niet tegen. en zoals mij dochter mij noemt 'slaaf van het kapitalisme'...

• #178.045
Ik dacht dat er iets fout was met mijn beide back-up hd's, maar blijkbaar ligt het aan mijn USB hub.

• #178.046
Fat Gripz!! Jaja ik heb ze al een tijdje.
Maar vandaag voor het eerst gebruikt hier op mijn pec fly machientje.
Kneiters goede pomp in mijn borst van die dikkies.

• #178.048
Nieuw projectje.
Kalanchoe daigremontiana
Heb verschillende kleurvarianten. Roze, donkergroen met paars en groen.
De kleine stekjes groeien op de randen van de bladeren. Bijzonder leuk plantje

20240806_204750.jpg

ter voorbeeld.
il_fullxfull.3901841868_rsoc.jpg

20240806_205057.jpg

• #178.049
Nieuw projectje.
Kalanchoe daigremontiana
Heb verschillende kleurvarianten. Roze, donkergroen met paars en groen.
De kleine stekjes groeien op de randen van de bladeren. Bijzonder leuk plantje

20240806_204750.jpg

ter voorbeeld.
il_fullxfull.3901841868_rsoc.jpg

20240806_205057.jpg
Mother of thousands / bommenwerper, toch? Wist niet dat ze in meerdere kleuren bestonden

• #178.054
Zit nu als een havik op de markt. Dit betekent nog niet dat ik consistent goede trades maak.

Bovendien heb ik heel erg geluk dat iemand mij wegwijs maakt in deze wereld door samen te traden. Alleen was dit niks meer dan gokken en kan ik net zo goed 1000 euro wegspelen met blackjack. Of van die kut influencers die Alleen hun cursus willen verkopen.

Het heeft jaren nodig om dit te ontwikkelen. Absoluut geen get rich scheme.

• #178.056
Als je 4k hebt gemaakt zet je toch al aardige bedragen in . Maar ga je het terug investeren of een vakantie houden oid?
Een vakantie mexico klinkt aanlokkelijk. Al ben ik van het geld voor je laten werken principe. Maar voor bijv. de beste investering naar mijn idee : Vastgoed veel meer kapitaal nodig.

Ik zou wel zon cheap huisje willen kopen in zuid italie en binnen 2 jaar omtoveren tot air bnb.

Maar dan moet je 2 jaar wel echt flink aan de bak daar en renoveren, kost ook weer een hoop. Elek. Kluis sleutel en je verdient geld op afstand vanuit je luie stoel.

• #178.057
Voor mensen die geinteresseerd zijn in investeren. Dit is een heel interessant boek en brengt het concept simpel.
1000001677.jpg

• #178.058
Een vakantie mexico klinkt aanlokkelijk. Al ben ik van het geld voor je laten werken principe. Maar voor bijv. de beste investering naar mijn idee : Vastgoed veel meer kapitaal nodig.

Ik zou wel zon cheap huisje willen kopen in zuid italie en binnen 2 jaar omtoveren tot air bnb.

Maar dan moet je 2 jaar wel echt flink aan de bak daar en renoveren, kost ook weer een hoop. Elek. Kluis sleutel en je verdient geld op afstand vanuit je luie stoel.
Vergeet de tegenwerkende en dure en ondoorgrondelijke bureacratie mbt vergunningen niet.

• #178.059
Voor mensen die geinteresseerd zijn in investeren. Dit is een heel interessant boek en brengt het concept simpel.
1000001677.jpg
Lees deze eens

"The intelligent investor"
Echt de beste investering mbt investeren tot nu toe. Is van de leermeester van Warren buffet.
600 paginas. Heb em pas uitgelezen. Je moet wel vloeiend engels en engelse financieële termen kunnen lezen. Is niet het minste boekje

• #178.060
Lees deze eens

"The intelligent investor"
Echt de beste investering mbt investeren tot nu toe. Is van de leermeester van Warren buffet.
600 paginas. Heb em pas uitgelezen. Je moet wel vloeiend engels en engelse financieële termen kunnen lezen. Is niet het minste boekje

Lijkt me een erg lastige pil om doorheen te komen

Terug
Naar boven