Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja maar geloof mij. Als je daar doorheen bent kun je vrij weinig meer bijleren. Ik moest en zou alle historische grafieken en tabellen uit mn kop kennen en zodoende ben ik met 1 uur lezen per dag ongeveer 5 maandjes bezig geweest. Incl alle commentarys. Maar ik lees dan ook wel bovengemiddeld snel en met een bijna fotografisch geheugen hoef ik eigenlijk nooit terug te bladeren. Met wat inzet en een enkel uurtje per dag kun je hem wel met een dik half jaar uit hebben.
Aandelen 10 jaar vastzetten op 10% gemiddeld werkt ook best prima ;-)Zit nu als een havik op de markt. Dit betekent nog niet dat ik consistent goede trades maak.
Bovendien heb ik heel erg geluk dat iemand mij wegwijs maakt in deze wereld door samen te traden. Alleen was dit niks meer dan gokken en kan ik net zo goed 1000 euro wegspelen met blackjack. Of van die kut influencers die Alleen hun cursus willen verkopen.
Het heeft jaren nodig om dit te ontwikkelen. Absoluut geen get rich scheme.
SP500 ETF als hoofdmoot in je portfolio en je hoeft vrij weinig meer te doen. Heb zelf een 4 tal ETFjes en verder enkele losse aandelen. Gewoon groot bedrag DCA(1000+€) en je bent gewoon langzaam aan financiële vrijheid aan het vergaren.Aandelen 10 jaar vastzetten op 10% gemiddeld werkt ook best prima ;-)
Heb je nou vandaag 4k verdiend of in totaal?De markt blijft hoe dan ook enorm instabiel en er zijn betere investments te maken. Denk dat met crypto echt maar 1 procent van de mensen er wat uithaalt en dan kost het jaren aan kennis. Ik ben gwn goed in risico management.
Dit is niet zomaar een bedrag ff snel binnengehaald. Het is gemaakt door kleine deposits. Dagelijks anticiperen via patronen , charts, trends en het allerbelangrijkste. Risico management en verliezen minimaliseren.
Leren hoe stocks werken is hoe dan ook interessant. Maar er zijn betere manieren om wat extra geld binnen te hengelen. Het is volatiel.
Dit is mijn totale winst uit een bedrag van 100 euro waar ik mee begonnen ben. Bouwt zich op over langere tijd. Het bedrag groeit gestaag.
IK ben in 1 jaar van 0 naar heel veel centjes gegaan. Niet door geluk maar door doorzettingsvermogen en offers. Ik kon een jaar of 1.5 geleden jou nog niet vertellen.wat crypto was. Hell ik wist nieteens hoe en laptop werkte, serieus. Het kan veel sneller , alleen wat heb je ervoor over?De markt blijft hoe dan ook enorm instabiel en er zijn betere investments te maken. Denk dat met crypto echt maar 1 procent van de mensen er wat uithaalt en dan kost het jaren aan kennis. Ik ben gwn goed in risico management.
Dit is niet zomaar een bedrag ff snel binnengehaald. Het is gemaakt door kleine deposits. Dagelijks anticiperen via patronen , charts, trends en het allerbelangrijkste. Risico management en verliezen minimaliseren.
Leren hoe stocks werken is hoe dan ook interessant. Maar er zijn betere manieren om wat extra geld binnen te hengelen. Investeren is een lange lange weg waarin je heel veel geduld moet hebben.
Rule 1: dont lose money
Voor mij niet meer veel voor over. Word een beetje gek van continu die markt checken. Dagelijks ben je er mee bezig.IK ben in 1 jaar van 0 naar heel veel centjes gegaan. Niet door geluk maar door doorzettingsvermogen en offers. Ik kon een jaar of 1.5 geleden jou nog niet vertellen.wat crypto was. Hell ik wist nieteens hoe en laptop werkte, serieus. Het kan veel sneller , alleen wat heb je ervoor over?
Ja dit is idd the key. Verliezen minimaliseren.Rule 1: dont lose money
Rule 2: dont forget about rule one.
The goal is to achieve adequate returns, not extraordinary.
A good stock is when the stock market is closed for a year and you dont get nervous. Ik kijk zelf amper. Smorgens en smiddags en savonds. Rest van de tijd steek ik in artikelen lezen, cijfers en ratios uitzoeken en gewoon lekker met mn kop erin duiken.Word een beetje gek van continu die markt checken. Dagelijks ben je er mee bezig
Ja het leerproces is het leuke eraan. En dat is de grootste investering, leren hoe geld werkt .A good stock is when the stock market is closed for a year and you dont get nervous. Ik kijk zelf amper. Smorgens en smiddags en savonds. Rest van de tijd steek ik in artikelen lezen, cijfers en ratios uitzoeken en gewoon lekker met mn kop erin duiken.
Dat dat snap ik niet, je kan je geld verveertigvoudigen, als je dat nogmaals doet kan je van de 4k dus 1,5ton maken. De tweede keer moet makkelijker en sneller gaan als je echt kan traden en het niet een grote gok was die goed in uitgespeeld.et is me de tijd investment niet meer waard dus ik stap nu lekker uit en pak deze winst.
De helft laten lopen en bij een terugtest meer terugkopen.
Dat weet je dus niet , heb van 100 euro 4k gemaakt maar ben ik echt goed in traden ? Dat vraag ik me echt af. Heb ook absoluut niet de garantie dat ik van die 4k meer kan maken.Dat dat snap ik niet, je kan je geld verveertigvoudigen, als je dat nogmaals doet kan je van de 4k dus 1,5ton maken. De tweede keer moet makkelijker en sneller gaan als je echt kan traden en het niet een grote gok was die goed in uitgespeeld.
mmm ook eens proberen. Heb een snurk beugel en werkt ook redelijk.Dit werkt toch goed. Heb last van snurken en gevoelsmatig minder adem door de neus, maar met die neus pleisters slaap ik stukken beter/dieper en snurken is iets minder.
![]()
De markt blijft hoe dan ook enorm instabiel en er zijn betere investments te maken. Denk dat met crypto echt maar 1 procent van de mensen er wat uithaalt en dan kost het jaren aan kennis. Ik ben gwn goed in risico management.
Leren hoe stocks werken is hoe dan ook interessant. Maar er zijn betere manieren om wat extra geld binnen te hengelen. Investeren is een lange lange weg waarin je heel veel geduld moet hebben.