Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig staat er nog trainingsmateriaal.
Dat scheelt wel ja, je verwacht het niet.
Prachtig uitzicht! Welke temperatuur is het daar momenteel?
14 graden momenteel. Lekker dagje gehad maar wel veel regen in het vooruitzicht.Prachtig uitzicht! Welke temperatuur is het daar momenteel?
Ben jij de container weer buiten aan het zetten?

En bij Koen vanavond……![]()
Geen excuus om niet te beginnen met een beetje ochtend cardio!![]()
Ik ben heel benieuwd hoe je de donkere tijd gaat vinden. Kan best pittig zijn als je er gevoelig voor bent (gebrek aan daglicht).14 graden momenteel. Lekker dagje gehad maar wel veel regen in het vooruitzicht.
We waren hier op 1 februari. De donkere dagen hebben we al meegemaakt. Maar voor langere tijd is natuurlijk een ander verhaal.Ik ben heel benieuwd hoe je de donkere tijd gaat vinden. Kan best pittig zijn als je er gevoelig voor bent (gebrek aan daglicht).
Koud en sneeuw is super, noorderlicht prachtig. Ik heb een paar weken survival gedaan rond de poolcirkel midden in de winter, we hadden 3 uur schemer per dag. Het was prachtig en inderdaad met veel sneeuw zie je veel meer dan je zou denken. En met koud weer en sneeuw kun je buiten best veel doen, rond het vriespunt voelt soms kouder dan -5/-10. Maar -20 en een windje is weer een ander verhaal ...We waren hier op 1 februari. De donkere dagen hebben we al meegemaakt. Maar voor langere tijd is natuurlijk een ander verhaal.
Waar het de afgelopen maanden licht is geweest is het deze week al weer schemering snachts.
![]()
Dit was in December. Einde van de middag.
Eerlijk gezegd kan ik niet wachten tot die donkere tijd en -20. Doordat het vaak helder is hier snachts. Is het vrij licht omdat de maan reflecteerd tegen de sneeuw bij ons op de berg.

Weet je wel zeker dat jij de vader bent, en niet @AK ?Mijn dochter die aangeeft dat ze thuis ook af en toe uiteten wil. Tot afgelopen vakantie was ‘s avonds uiteten gaan eigenlijk alleen maar mogelijk bij Macdonald en ‘s middags bij 2 lokale lunchrooms ergens anders was altijd drama.
Op Texel is er geen Macdonald, dus de keuze was of telkens in het huisje koken, of de weerstand om in een onbekende setting ergens te eten overwinnen. Uiteindelijk hebben we 6 of 7 keer in twee weken buiten de deur gedineerd. Ergens lunchen ging gelukkig vorig jaar al redelijk goed, zolang we maar naar de lokale bakker met lunchroom gaan die in elk dorp dezelfde kaart heeft.
Fijn om haar steeds beter aan te voelen en in te kunnen schatten of ze iets niet wilt of gewoon (nog) niet kan, want het vraagt beiden om een andere aanpak.