XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.121
Dat autisme en adhd uberhaupt voorkomt wijst erop dat er ook (grote) evolutionaire voordelen aan vastzitten. Dit geldt nog meer voor bijvoorbeeld schizofrenie en homofilie. De laatste 2 toestanden zouden, op het eerste gezicht, niet kunnen blijven bestaan in de loop de evolutie. (Heb zelf onderzoek gedaan naar mannelijke homofilie bij antilopen, in het kader van de 'sneaky fuckers' hypothese.)
Als je op alle vlakken aan de norm voldoet excelleer je nergens in.

• #178.122
Als je op alle vlakken aan de norm voldoet excelleer je nergens in.
Mooie uitspraak! Mensen met de ergste mentale aandoeningen die ik me kan voorstellen, schizofrenie en borderline, excelleren vaak in kunst of wetenschap en zullen daardoor misschien ook aantrekkelijker overkomen dan de gemiddelde persoon.

• #178.123
Mooie uitspraak! Mensen met de ergste mentale aandoeningen die ik me kan voorstellen, schizofrenie en borderline, excelleren vaak in kunst of wetenschap en zullen daardoor misschien ook aantrekkelijker overkomen dan de gemiddelde persoon.
Borderliners.... geilen op aandacht. Of dat nu afwijkende gedrag is of een leuke zinloze tekeningen.
Geldt voor heel cluster B.
Als ze zo geniaal waren woonde ze wel samen op een succesvolle compound.
Nu tref je ze vooral aan de rand van de maatschappij, medelijden hebbende net zichzelf en wijzen naar de maatschappij die het niet goed doet.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #178.124
Borderliners.... geilen op aandacht. Of dat nu afwijkende gedrag is of een leuke zinloze tekeningen.
Nu tref je ze vooral aan de rand van de maatschappij, medelijden hebbende net zichzelf en wijzen naar de maatschappij die het niet goed doet.
Ziet op mijn werk

• #178.125
De app van Buienradar verwijderd.

Meest leugenachtige app van de hele app store.
Oftewel weer nat geregend terwijl dat ding 2% kans op neerslag aangeeft.
Ook een mail gestuurd naar die prutsers.

• #178.126
  • #178.127
De app van Buienradar verwijderd.

Meest leugenachtige app van de hele app store.
Oftewel weer nat geregend terwijl dat ding 2% kans op neerslag aangeeft.
Ook een mail gestuurd naar die prutsers.
Had je locatie goed staan?🤣 Keer gehad dat die nog op Turkije stond 🤣🤣🤣

• #178.130
Dat autisme en adhd uberhaupt voorkomt wijst erop dat er ook (grote) evolutionaire voordelen aan vastzitten. Dit geldt nog meer voor bijvoorbeeld schizofrenie en homofilie. De laatste 2 toestanden zouden, op het eerste gezicht, niet kunnen blijven bestaan in de loop de evolutie. (Heb zelf onderzoek gedaan naar mannelijke homofilie bij antilopen, in het kader van de 'sneaky fuckers' hypothese.)
Homofilie schijnt natuurlijk te zijn, hoorde ik op radio 2. Het komt veel voor in de natuur.

Sindsdien gedraag ik mij als een eend.
Ik druk een willekeurige vrouw een plak brood in haar muil en verkracht haar, das namelijk natuurlijk gedrag.

Ik vind het prima, natuurlijk gedrag promoten. Maar ooit waren we ontwikkelde mensen met normen en waarden. Dat was niet voor niets.

• #178.131
Homofilie schijnt natuurlijk te zijn, hoorde ik op radio 2. Het komt veel voor in de natuur.

Sindsdien gedraag ik mij als een eend.
Ik druk een willekeurige vrouw een plak brood in haar muil en verkracht haar, das namelijk natuurlijk gedrag.

Ik vind het prima, natuurlijk gedrag promoten. Maar ooit waren we ontwikkelde mensen met normen en waarden. Dat was niet voor niets.
`Het schijnt natuurlijk te zijn, het komt veel voor in de natuur`, aldus radio 2.

Er is al weer een hele tijd geleden echt onder evolutiebiologen een heftige discussie geweest over verkrachting, waarbij wetenschap en moraal helaas niet zuiver werden gescheiden. De vrouwelijke biologen wonnen die discussie.

• #178.135
Vandaag op pad geweest met m'n 2 kids naar Hellendoorn. Was oprecht echt een geslaagde dag! 🥰
Uiteraard m'n eigen bakkie voer mee
20240809_122248.jpg

• #178.137
Ik weet niet of ik het met je eens of oneens ben, kan je het uitleggen?
Vergelijkbaar met mijn vorige post, zou de strategie 'verkrachting' een superieure zet kunnen zijn op het evolutionaire strijdveld. De dames onder de leidende biologen vonden deze manier van denken minder geslaagd.

Laatst bewerkt:
  • #178.138
Vergelijkbaar met mijn vorige post, zou de strategie 'verkrachting' een superieure kunnen zijn op het evolutionaire strijdveld. De dames onder de leidende biologen vonden deze manier van denken minder acceptabel.
Tuurlijk niet, dat 'voelt' niet goed bij de vrouwelijke biologen. Vrouwen zijn alles behalve rationele wezens.

• #178.139
Oei..wat zeg je dat bot .

Terug
Naar boven