XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.141
Iets minder rationeel gezien ik een vrouw ben.

Borderliners hebben een instabiel zelfbeeld waardoor ze de bevestiging van andere vrijwel continu nodig hebben om zich oke te voelen. Door het heftige ziektebeeld waardoor zij continu worstelen met zichzelf en de wereld zijn zij niet in staat relaties te onderhouden. Genoeg mannen hebben de illusie deze vrouwen te kunnen helpen dan wel te veranderen en zullen aan het einde van het contact met een borderliner emotioneel op zijn 👌. Of ze zijn zo dom dat ze erbij blijven en zijn vroeg of laat net zo gek 😅

• #178.143
Homofilie schijnt natuurlijk te zijn, hoorde ik op radio 2. Het komt veel voor in de natuur.

Sindsdien gedraag ik mij als een eend.
Ik druk een willekeurige vrouw een plak brood in haar muil en verkracht haar, das namelijk natuurlijk gedrag.

Ik vind het prima, natuurlijk gedrag promoten. Maar ooit waren we ontwikkelde mensen met normen en waarden. Dat was niet voor niets.
Ja dat deed je vroeger al in de sportschool.

• #178.145
Wat meer genuanceerd..waar dan wel meer ruimte in dan zo zwart/wit " geilen op".

Je moet stevig in je schoenen staan om met een borderliner om te gaan..
Hahaha ik ging precies hetzelfde zeggen:
Borderliners.... geilen op aandacht. Of dat nu afwijkende gedrag is of een leuke zinloze tekeningen.
Geldt voor heel cluster B.
Als ze zo geniaal waren woonde ze wel samen op een succesvolle compound.
Nu tref je ze vooral aan de rand van de maatschappij, medelijden hebbende net zichzelf en wijzen naar de maatschappij die het niet goed doet.
Zij aan de rand van de maatschappij, lekker specifiek! Volgens mij vind ik meestal elk soort mens in elk soort groep:
Advocaten
Krakers
Finance
Politie
Kinderopvang
Al komen bepaalde creatieve mensen ietsje vaker aan die rafelranden van de beschaving voor denk ik.

• #178.147
Wordt er nog geneukt hier of gaat het alleen maar over borderliners?

• #178.148
En hoeveel verhaaltjes wil jij horen 1 2 3 4 5 6?

• #178.149
Doe maar 6 dus begin maar

• #178.151
6 was het @AK ?

• Haha
Waarderingen: AK
  • #178.155
Homofilie schijnt natuurlijk te zijn, hoorde ik op radio 2. Het komt veel voor in de natuur.

Sindsdien gedraag ik mij als een eend.
Ik druk een willekeurige vrouw een plak brood in haar muil en verkracht haar, das namelijk natuurlijk gedrag.

Ik vind het prima, natuurlijk gedrag promoten. Maar ooit waren we ontwikkelde mensen met normen en waarden. Dat was niet voor niets.
Eenden zijn necrofiel :roflol:

• #178.156
De tas klaar maken om zo weer te knallen in de gym maakt mijn dag helemaal weer goed🔥🔥🔥 tot dadelijk gr @Gremlin 🤗

• #178.160
Het 'probleem' van het voorkomen en blijven voorkomen in hoge percentages, van (extreme) afwijkingen van de norm bij menselijk gedrag heeft 2 kanten, die beide een verklaring nodig hebben: een proximale en een ultieme (dit is evolutiebiologietaal). Zowel de prevalentie (medische term) als de persistentie, de 'hardnekkigheid' moet worden verklaard. Ik heb me zelf beziggehouden met onderzoek naar de persistentie van homoseksualiteit, iets wat normaal gesproken na ontstaan meteen weer zou verdwijnen (in de obligate vorm) of na enkele generaties (in de facultatieve vorm).

Artsen en psychiaters zijn meestal heel slecht in deze evolutiebiologische begrippen en denkwijzen, Darwin wordt zelfs na bijna 200 jaar door haast niemand begrepen en zo herinner ik me dat ik het boek van d*ck Swaab 'Wij zijn ons brein' knarsetandend gelezen heb. Ben benieuwd hoe die psychiater met deze subtiele maar fundamentele verschillen omgaat.

Terug
Naar boven