MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.201
Maar de vrouw evolueert toch ook door zodat de bevalling nooit tegen een "max" aan loopt mbt de grootte van het kind?
Als vrouwen bevallen van kinderen die niet op de normale manier op de wereld hadden kunnen komen omdat ze te groot waren, gaat dit steeds vaker gebeuren omdat genen voor te grote kinderen/hoofden worden doorgegeven. In een mum van tijd (minder dan 2 generaties) zijn ook door seksuele selectie bijna alle jonge mannen langer dan ik geworden en zelf veel jonge vrouwen, terwijl ik rond 1975 op de middelbare school nog 1 van de langsten was.

Laatst bewerkt:
  • #178.202
Heeft toch veel meer redenen dan simpelweg een te groot kind. Vaak ligt het knippen aan de manier dat het kind geboren wordt. Over dwars gaat nou eenmaal lastig 😝
Helaas wordt er ook vaak geknipt bij een normale geboorte.
Dwarsliggen wordt vaak keizersnede ingezet, niet knippen.

• #178.203
Dan moeten ze opschieten want de max is allang bereikt :) zit er zelfs overheen.

Daarom is bevalling gevaarlijk, gingen vrouwen en hun baby vroeger dood en wordt er nu geknipt of een keizersnede ingezet.
Zoals ik al zei maakt het niet meer uit want over 40 jaar zijn wij mensen niet meer nodig 😜

• #178.204
Als vrouwen bevallen van kinderen die niet op de normale manier op de wereld wereld had kunnen komen omdat ze te groot waren, gaat dit steeds vaker gebeuren omdat genen voor te grote kinderen/hoofden worden doorgegeven. In een mum van tijd (minder dan 2 generaties) zijn ook door seksuele selectie bijna alle jonge mannen langer dan ik geworden en zelf veel jonge vrouwen, terwijl ik rond 1975 op de middelbare school nog 1 van de langsten was.
Uiteindelijk zal het bevallings-orgaan (baarmoeder, ruimte, rek van schaamlippen en baarmoedermond) ook evolueren. Of zal dit dan net weer niet zo zijn? "bevallings-orgaan", ja is een nieuw scrabble woord.

Misschien groeit het baby hoofd tot een bepaalde max?

• #178.206
Uiteindelijk zal het bevallings-orgaan (baarmoeder, ruimte, rek van schaamlippen en baarmoedermond) ook evolueren. Of zal dit dan net weer niet zo zijn? "bevallings-orgaan", ja is een nieuw scrabble woord.

Geboortekanaal=vagina

• Like
Waarderingen: K82
  • #178.207

Nee, @Steks noemde al het probleem dat op de loer ligt.

Onderschat de problemen niet, die jonge mannen zijn alleen zo lang door hun lange benen, met name het kuitbeen. Als mijn stiefzoon van bijna 2m gaat zitten is hij net zo kort als ik...

Deze evolutie van het kuitbeen heeft plaatsgevonden in slechts 40 jaar.

• #178.209

Onderschat de problemen niet, die jonge mannen zijn alleen zo lang door hun lange benen, met name het kuitbeen. Als mijn stiefzoon van bijna 2m gaat zitten is hij net zo kort als ik...

Hoe zou dat kunnen dat het specifiek de benen zijn die langer zijn geworden?

En is evolutie op zo'n kort tijdsbestek wel zichtbaar? Moet men daar niet honderden zo niet duizenden jaren voor terugkijken?

Is wel interessant vind ik, de evolutie van de mens.

• #178.210

Schijnt dat jij via een keizersnee geboren bent ivm de grootte van je ego. :trollface:

• #178.211
Hoe zou dat kunnen dat het specifiek de benen zijn die langer zijn geworden?

En is evolutie op zo'n kort tijdsbestek wel zichtbaar? Moet men daar niet honderden zo niet duizenden jaren voor terugkijken?

Is wel interessant vind ik, de evolutie van de mens.
Omdat dat blijkbaar het 'makkelijkste' gaat. Een man van 2m die slank en smal is is weegt maar 80kg. Het lichaamstype dat leptosoom of ectomorf wordt genoemd bestond al in mijn jeugd, maar was toen vrij zeldzaam. De verschuiving wordt veroorzaakt door seksuele selectie door vrouwen, die hierdoor gemiddeld ook veel langer zijn geworden. Verder is bij mannen de penislengte significant toegenomen, maar zijn de handen juist kleiner geworden. In mijn jeugd had ik motor handschoenen maat M of L, nu 2Xl; penislengte ga ik ff niet verder op in.

• #178.216
Maar de vrouw evolueert toch ook door zodat de bevalling nooit tegen een "max" aan loopt mbt de grootte van het kind?
Het geboortekanaal kan niet veel groter als je geen misvormde vrouwen wilt hebben die na een bevalling zich op handen en voeten moeten voortbewegen.

• #178.217
Het geboortekanaal kan niet veel groter als je geen misvormde vrouwen wilt hebben die na een bevalling zich op handen en voeten moeten voortbewegen.
Dan gaan we vanzelf wel mensen kweken in met vloeistof gevulde capsules☠️

• Like
  • #178.218
Uiteindelijk zal het bevallings-orgaan (baarmoeder, ruimte, rek van schaamlippen en baarmoedermond) ook evolueren. Of zal dit dan net weer niet zo zijn? "bevallings-orgaan", ja is een nieuw scrabble woord
Het heeft met de maximale opening in het heupbot te maken.

• #178.219
Vrouwen worden ook groter en niet alleen de benen. Daarnaast heeft de historie aangetoond dat een lichaam op een gegeven moment mee evolueert. Maar dat is uiteraard met de natuurlijke selectie en zonder ingrijpen van de mens!

• Like
  • #178.220
Helaas wordt er ook vaak geknipt bij een normale geboorte.
Dwarsliggen wordt vaak keizersnede ingezet, niet knippen.
Om uitscheuren te voorkomen omdat dat geen ‘mooie’ wonden zijn. Slechter te hechten etc. Dwarsliggen was een grapje, misschien erbij moeten zetten….

Maar bij kop staart geboorte kan jezelf zonder knipper bevallen.

Daarnaast reageerde ik op je punt wat niet klopte.

Terug
Naar boven