MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.221
Om uitscheuren te voorkomen omdat dat geen ‘mooie’ wonden zijn. Slechter te hechten etc. Dwarsliggen was een grapje, misschien erbij moeten zetten….

Maar bij kop staart geboorte kan jezelf zonder knipper bevallen.

Daarnaast reageerde ik op je punt wat niet klopte.

Sorry, welk deel klopte niet? Want dat je reageerde op het punt dat niet klopte, heb ik helemaal gemist dan :o

Ik weet waarom er geknipt wordt ja..
Het was om de stelling "de max zal nooit bereikt worden" te ontkrachten. Als de max nooit bereikt zal worden, zou er niet geknipt hoeven te worden.

• #178.222
Vrouwen worden ook groter en niet alleen de benen. Daarnaast heeft de historie aangetoond dat een lichaam op een gegeven moment mee evolueert. Maar dat is uiteraard met de natuurlijke selectie en zonder ingrijpen van de mens!
Ik heb het niet zelf verzonnen.

• #178.223
Ik heb het niet zelf verzonnen.

Nee, dat beweer ik ook niet. Maar als je ziet hoe levende cellen, dieren, mensen of wezens. Welke benaming je ook wilt geven door de evolutie veranderd of zich aangepast hebben aan zijn of haar omgeving. Dan is het niet te ontkennen dat de wetenschap alleen een inschatting kan maken waar de menselijke limit is.

Daarom benoemde ik ook de natuurlijke selectie die nu ontbreekt en je species niet gedwongen wordt tot aanpassing/evolutie.

Mooi voorbeeld is van vrouwelijke dieren die zwanger zijn geworden zonder inmenging van een mannelijk soort. Terwijl dit onmogelijk geacht zou zijn.

Maar leuke materie om over te lezen of filosoferen 😉

• #178.224
Nee, dat beweer ik ook niet. Maar als je ziet hoe levende cellen, dieren, mensen of wezens. Welke benaming je ook wilt geven door de evolutie veranderd of zich aangepast hebben aan zijn of haar omgeving. Dan is het niet te ontkennen dat de wetenschap alleen een inschatting kan maken waar de menselijke limit is.

Daarom benoemde ik ook de natuurlijke selectie die nu ontbreekt en je species niet gedwongen wordt tot aanpassing/evolutie.

Mooi voorbeeld is van vrouwelijke dieren die zwanger zijn geworden zonder inmenging van een mannelijk soort. Terwijl dit onmogelijk geacht zou zijn.

Maar leuke materie om over te lezen of filosoferen 😉
Men omzeilt nu alleen wel de natuurlijke selectie middels keizersnedes.

• Bicep
Waarderingen: GruX
  • #178.225
Normaal slaap ik niet met andere mannen, maar elke zat/zondag doe ik samen met de kleine een middagdutje 💁

Slaap = gains

IMG_3048.jpeg
Je bent echt een goede vader

• #178.227
  • Heart
Waarderingen: AK
  • #178.231
Ik heb vandaag de dag doorgebracht met een handdoek en zwemband over mijn hoofd maar stap nu pas de kleutertuin binnen.

1000045277.jpg

• #178.232
Tja, als je de toko probeert te sturen met de kwaliteiten van kleuterjuf kan je dat verwachten.

• #178.237
Prachtige dag op de fokveedag gehad met mijn gezin en tante.
mooiste kalf en koeien kampioenschappen.
Schapenkeuringen/schapenscheren en vele andere vee gerelateerde activiteiten en veel leuke dingen voor de kinderen en echt een super sfeertje/ambiance.
images (20).jpeg

IMG-20240810-WA0012.jpg

IMG-20240810-WA0004.jpg

Bijlagen

• images (20).jpeg
    images (20).jpeg
    10,7 KB · Weergaven: 49
  • #178.238
Je kunt dus toch wel lachen :) leuk om je vrouw/vriendin weer te zien, is al lang niet meer actief hier

• #178.240
Nee dat snap ik wel 🤣🤣🤣
Leek net een lexa dating app met al die aanzoeken, was wel lache om mee te lezen maar als vrouw snap ik dat het echt t*fus irritant is als je een beetje serieus bent en er niet uit op bent. Ze komt mss nog wel terug, met PB functie uit zegt ze😂

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven