Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.421
Ik denk dat het door de Hydrochloorthiazide komt die in mijn Valsartan tabletten zit. Mijn huisarts begreep het niet toen ik hem dit een tijdje geleden vertelde, maar mijn cardioloog haalt het er wel vanaf.
Cardioloog begreep het gelukkig wel. Had afgelopen dagen 10 minuten nodig bij in- en uitstappen van de auto, hopelijk was dit de oorzaak.

• #179.422
1000061277.jpg

Ach wat leuk. Ik doe niet eens mee!
hier lelijkerd heb je wat creme

vorige week in mijn mailbox ......hier fatboy chocolade :p
20240925_175800.jpg

• #179.435
Ik denk dat het door de Hydrochloorthiazide komt die in mijn Valsartan tabletten zit. Mijn huisarts begreep het niet toen ik hem dit een tijdje geleden vertelde, maar mijn cardioloog haalt het er wel vanaf.
Dat is een lichte plastablet, daar krijg je geen jicht van. jicht is urinezuurkristallen of kalk. je kunt daar oa allopurinol voor krijgen

• #179.439
Dat is een lichte plastablet, daar krijg je geen jicht van. jicht is urinezuurkristallen of kalk. je kunt daar oa allopurinol voor krijgen

De cardioloog dacht van wel, gezien de dosering.

12.5mg is erg laag wat in valsartan zit. dus lijkt me raar. je zult iets meer vocht kwijtraken, meer niet
Je leest wel vaker dat mensen er jicht van hebben gekregen, zeker niet onmogelijk ook niet op die dosering.

Terug
Naar boven