Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Waar kijk ik nu naar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar kijk ik nu naar?
"League of Legends is een populaire online multiplayer game waarin spelers in teams strijden om de Nexus van de tegenstander te vernietigen. Het spel speelt zich af in de fictieve wereld van Runeterra en heeft verschillende kampioenen, elk met unieke vaardigheden en rollen, zoals aanvallers, verdedigers en ondersteuners. Spelers kiezen een kampioen en werken samen met hun team om strategische doelen te bereiken, zoals torens slopen en monsters verslaan. De gameplay vereist teamwork, strategie en snelle reflexen. League of Legends heeft een grote competitieve scene, met professionele toernooien en een actieve community."
toevallig wel eens Dota2 gespeeld? Over toxic gesproken 🤣Weet toevallig dat pineapple en nog een paar nerds deze game ook spelen. Staat ook bekend om zijn toxic community.
Ja klopt haha ook zo'n verotte communitytoevallig wel eens Dota2 gespeeld? Over toxic gesproken 🤣
Ja ja."League of Legends is een populaire online multiplayer game waarin spelers in teams strijden om de Nexus van de tegenstander te vernietigen. Het spel speelt zich af in de fictieve wereld van Runeterra en heeft verschillende kampioenen, elk met unieke vaardigheden en rollen, zoals aanvallers, verdedigers en ondersteuners. Spelers kiezen een kampioen en werken samen met hun team om strategische doelen te bereiken, zoals torens slopen en monsters verslaan. De gameplay vereist teamwork, strategie en snelle reflexen. League of Legends heeft een grote competitieve scene, met professionele toernooien en een actieve community."
"Chatgpt"
Weet toevallig dat pineapple en nog een paar nerds deze game ook spelen. Staat ook bekend om zijn toxic community.
Waarin zolderkamer boze nerds je uitschelden en roepen dat ze dingen met je moeder gaan doen die god verboden heeft. Erger dan de call of duty Playstation online dagen.
Same ook MSI laptop. Shooters zijn heerlijk om je even af te reageren. Hoeveel frustratie ik vroeger wel niet afschoot op quake arena.Ja ja.
Speel alleen afentoe millsims. Dan kan ik me in mijn vrije tijd ook even kwaad maken om het werk of iets wat er op lijkt.
Playstation is al 2 jaar niet aan geweest en heb een MSI laptop maar speel daar ook nagenoeg niks meer op. Alleen om op de kazerne films te kijken nog eigenlijk.
Weet ik niet. Wel lekkere fish and chips. En leuke tours. De avondtour in ondergronds Edinburg erg cool!Lang vriendenweekend in Edinburgh!
Iemand toevallig nog een aanrader voor een goede gym daar?
Ook meteen een date met haar gefixed?Ik heb zo’n heerlijke sport massage gekregen vanmiddag, ze heeft alle druk punten los gemaakt en complimenten gekregen van mijn shape, mijn dag kan echt niet beter! Fijn weekend allemaal.
Denk niet dat hij daar interesse in heeft 🤣
nice hoor, mini me is er blij mee zo te zienSplinternieuwe werkbus gekregen, Renault Kangoo.
Met gratis snoepjes...![]()
![]()
Ik had de schuifdeur toegedaan en dan onverwachts de achterdeur opengemaakt, dat vond hij hilarisch 😄
Oogt als meer dan 15!😁Loop je niets vermoedend met je zak plastic naar de afvalcontainers, staat er gewoon een dumbell van 15kg bij de containers, dank u wel Sinterklaasje 🤗
![]()
Hahaha inderdaad 🤣😂
Mag ik ook thuis een biertje drinken.Weltrusten mensen. Wens iedereen een goede nachtrust of een plezierig uitgaan.