Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.441
@pineapple1025 heb je nog een booster nodig voor league ?

1000003446.png
Waar kijk ik nu naar?

• #179.442
"League of Legends is een populaire online multiplayer game waarin spelers in teams strijden om de Nexus van de tegenstander te vernietigen. Het spel speelt zich af in de fictieve wereld van Runeterra en heeft verschillende kampioenen, elk met unieke vaardigheden en rollen, zoals aanvallers, verdedigers en ondersteuners. Spelers kiezen een kampioen en werken samen met hun team om strategische doelen te bereiken, zoals torens slopen en monsters verslaan. De gameplay vereist teamwork, strategie en snelle reflexen. League of Legends heeft een grote competitieve scene, met professionele toernooien en een actieve community."

"Chatgpt"

Weet toevallig dat pineapple en nog een paar nerds deze game ook spelen. Staat ook bekend om zijn toxic community.

Waarin zolderkamer boze nerds je uitschelden en roepen dat ze dingen met je moeder gaan doen die god verboden heeft. Erger dan de call of duty Playstation online dagen.

• #179.445
"League of Legends is een populaire online multiplayer game waarin spelers in teams strijden om de Nexus van de tegenstander te vernietigen. Het spel speelt zich af in de fictieve wereld van Runeterra en heeft verschillende kampioenen, elk met unieke vaardigheden en rollen, zoals aanvallers, verdedigers en ondersteuners. Spelers kiezen een kampioen en werken samen met hun team om strategische doelen te bereiken, zoals torens slopen en monsters verslaan. De gameplay vereist teamwork, strategie en snelle reflexen. League of Legends heeft een grote competitieve scene, met professionele toernooien en een actieve community."

"Chatgpt"

Weet toevallig dat pineapple en nog een paar nerds deze game ook spelen. Staat ook bekend om zijn toxic community.

Waarin zolderkamer boze nerds je uitschelden en roepen dat ze dingen met je moeder gaan doen die god verboden heeft. Erger dan de call of duty Playstation online dagen.
Ja ja.
Speel alleen afentoe millsims. Dan kan ik me in mijn vrije tijd ook even kwaad maken om het werk of iets wat er op lijkt.

Playstation is al 2 jaar niet aan geweest en heb een MSI laptop maar speel daar ook nagenoeg niks meer op. Alleen om op de kazerne films te kijken nog eigenlijk.

• #179.446
Ja ja.
Speel alleen afentoe millsims. Dan kan ik me in mijn vrije tijd ook even kwaad maken om het werk of iets wat er op lijkt.

Playstation is al 2 jaar niet aan geweest en heb een MSI laptop maar speel daar ook nagenoeg niks meer op. Alleen om op de kazerne films te kijken nog eigenlijk.
Same ook MSI laptop. Shooters zijn heerlijk om je even af te reageren. Hoeveel frustratie ik vroeger wel niet afschoot op quake arena.

Of mensen van een achtbaan laten afschieten op rollercoaster tycoon. Classic.

• #179.447
Lang vriendenweekend in Edinburgh!

Iemand toevallig nog een aanrader voor een goede gym daar?

• #179.448
Lang vriendenweekend in Edinburgh!

Iemand toevallig nog een aanrader voor een goede gym daar?
Weet ik niet. Wel lekkere fish and chips. En leuke tours. De avondtour in ondergronds Edinburg erg cool!

Beter kom je keer terug en ga je naar schotse hooglanden.

Hier fish and chips scoren!
1000001585.jpg

Glencoe mooiste plek in schotland

autofacestamp_1727360920297.jpeg

Laatst bewerkt:
  • #179.453
Splinternieuwe werkbus gekregen, Renault Kangoo.

Met gratis snoepjes...
1000048950.jpg
1000048951.jpg

• #179.455
  • #179.459
Weltrusten mensen. Wens iedereen een goede nachtrust of een plezierig uitgaan.

Terug
Naar boven