- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Wat zit hij slecht in de vacht?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zit hij slecht in de vacht?

Is oud, gebeurt met alle mops honden als ze bejaard raken. Gaat de vacht er zo uit zien.
Beestje ziet er uit alsof hij veel jeuk heeft.Is oud, gebeurt met alle mops honden als ze bejaard raken. Gaat de vacht er zo uit zien.
Zou ik ook hebben als ik onder dwang met zo'n malle vent die dickpics op sport forums zet moest wonen.
Klopt, maar Heijderbos bijvoorbeeld heeft een wildwaterbaan die te heftig is voor een 3 jarige, en volgens mij is daar ook geen spraypark. Voor @AK is Port Zelande te ver weg, maar die heeft beide zaken wel voor 3 jarigen, vandaar dat ik even naar de individuele zwembaden zou kijken.Alle centerparcs wel hoor! Meestal goed gericht op verschillend eleeftijden!
Past wel bij je....Na een pittige dag thuiskomen en daar stond bambi bij de voordeur te wachten 😁. Mijzelf getrakteerd op een nieuw schilderij 👌
![]()
Gelukkig lijkt die op zijn moeder.We zijn al even bezig met onze zoon . Hij is 4 jaar en zit net een goede 7 maanden op school( groep 1) na wat onderzoekjes samen met de HB coach op school zijn ze erover aan het nadenken om hem de komende tijd al mee te laten lopen in groep 3. Zodat ie vanaf komend jaar mss een klas mag overslaan. Op voorwaarde van ons dat hij sociaal ook op zn gemak en zn plek blijft. Hij kan in principe al kinderboekjes lezen en was van de week ook aan het hoofdrekenen (2+2, 5+5 enzo) . Dat zijn de leuke berichten. Trotse pa
Nee heeft geen jeuk of pijn. T ziet er alleen niet zo fraai uit. al tig keer bij de dierenarts geweest maar die kunnen niks meer doen. Alopecia huidaandoening.
Gelukkig, fijn om te lezen!Nee heeft geen jeuk of pijn. T ziet er alleen niet zo fraai uit. al tig keer bij de dierenarts geweest maar die kunnen niks meer doen. Alopecia huidaandoening.

Geen pijn, geen jeuk, alleen lelijk.Fijn om te lezen dat ze er niks meer aan kunnen doen.
![]()
![]()

Ja de foto's van een ander gebruiken en hopen dat ze in het echt -5 heeft en haar bril vergeet op date.Geen pijn, geen jeuk, alleen lelijk.
Valt er bij jou wel wat aan te doen?
![]()
Minder vreten.Geen pijn, geen jeuk, alleen lelijk.
![]()

Ik ben reddeloos verloren.Geen pijn, geen jeuk, alleen lelijk.
![]()
Dat zijn fijne berichten🤗