Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.601
1000003904.jpg
Wat zit hij slecht in de vacht? :(

• #179.605
Alle centerparcs wel hoor! Meestal goed gericht op verschillend eleeftijden!
Klopt, maar Heijderbos bijvoorbeeld heeft een wildwaterbaan die te heftig is voor een 3 jarige, en volgens mij is daar ook geen spraypark. Voor @AK is Port Zelande te ver weg, maar die heeft beide zaken wel voor 3 jarigen, vandaar dat ik even naar de individuele zwembaden zou kijken.

• #179.606
Uiteindelijk waren we afgelopen weekend naar landal vossemeern gegaan en een avond kaart gekocht dat je van 16.00/21.00 kan zwemmen, dat is ruim zat. Was de moeite waard en niet al te duur, alhoewel je schijnbaar ook met 1 kaartje binnen kan komen doordat er geen controle is bij de toegangspoortjes.

Volgend weekend gaan we naar landal lommerbergen. Ging voorheen altijd wel naar een centerparcs zwembad en had geen besef dat er zoiets was als landal. Gevoelsmatig is het de budget variant van centerparcs heb ik het idee doordat alles net wat kleiner is, maar voor een kind maakt dat niks uit.

• #179.607
We zijn al even bezig met onze zoon . Hij is 4 jaar en zit net een goede 7 maanden op school( groep 1) na wat onderzoekjes samen met de HB coach op school zijn ze erover aan het nadenken om hem de komende tijd al mee te laten lopen in groep 3. Zodat ie vanaf komend jaar mss een klas mag overslaan. Op voorwaarde van ons dat hij sociaal ook op zn gemak en zn plek blijft. Hij kan in principe al kinderboekjes lezen en was van de week ook aan het hoofdrekenen (2+2, 5+5 enzo) . Dat zijn de leuke berichten. Trotse pa

• #179.610
We zijn al even bezig met onze zoon . Hij is 4 jaar en zit net een goede 7 maanden op school( groep 1) na wat onderzoekjes samen met de HB coach op school zijn ze erover aan het nadenken om hem de komende tijd al mee te laten lopen in groep 3. Zodat ie vanaf komend jaar mss een klas mag overslaan. Op voorwaarde van ons dat hij sociaal ook op zn gemak en zn plek blijft. Hij kan in principe al kinderboekjes lezen en was van de week ook aan het hoofdrekenen (2+2, 5+5 enzo) . Dat zijn de leuke berichten. Trotse pa
Gelukkig lijkt die op zijn moeder.

Just kidding knap hoor kan je trots op zijn.

Terug
Naar boven