Ja super chil! Wel echt hard voor moeten knokken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja super chil! Wel echt hard voor moeten knokken.
Welke opleiding heb je er van gedaan dan🤗
Social work maar ik werk nu met mensen met een beperking vind ik zelf het mooiste en dankbaar werk.
Ik heb ook dankbaar werk maar in de verzorging is niet mijn ding.Social work maar ik werk nu met mensen met een beperking vind ik zelf het mooiste en dankbaar werk.
Ik doe geen verzorging? Ik werk semi ambulant met alleen begeleidingIk heb ook dankbaar werk maar in de verzorging is niet mijn ding.
Psych of EH werk lijkt me dan op zich wel weer uitdagend🤗 maarja ieder zijn ding🤗 ik zit nu in de telecom😜
deze mensen hebben allemaal psychotische problemen en verslavingen! Automutilatie noem het op echt allesIk heb ook dankbaar werk maar in de verzorging is niet mijn ding.
Psych of EH werk lijkt me dan op zich wel weer uitdagend🤗 maarja ieder zijn ding🤗 ik zit nu in de telecom😜
Ik doe geen verzorging? Ik werk semi ambulant met alleen begeleiding
Oow ja dat zou mij misschien ook nog wel liggen. Heb een (voor mijzelf) vervelende eigenschap en dat is dat ik altijd voor een ander klaar sta🤦🏻Is met
deze mensen hebben allemaal psychotische problemen en verslavingen! Automutilatie noem het op echt alles
Op de terugweg naar huis daarnet kwam ik op een file uit, aan het einde van de fille bleek er een auto in panne te staan, er zat een vrouw in en 2 kinderen, ik ben dan aan de kant gaan staan en heb in de gietende regen de auto aan de kant geduwdHeb een (voor mijzelf) vervelende eigenschap en dat is dat ik altijd voor een ander klaar sta🤦🏻

Dat is het ernstig beschadigen van een auto, moeten ze mij maar niet proberen omver te rijden op mijn motor.Oow ja dat zou mij misschien ook nog wel liggen. Heb een (voor mijzelf) vervelende eigenschap en dat is dat ik altijd voor een ander klaar sta🤦🏻
Automutilatie nooit van gehoord, dat zal ik even op moeten zoeken
Heb er nog eentje gerookt, nu alle kleuren zijn 2x meer helder.Jointje valt extra goed vandaag slecht weer buiten op mijn kamer aan het chillen muziek aan het luisteren

Leuk hè! Creëert echt een extra stukje gezelligheid/home sweet home/sfeerMooi hoor. ik heb pas ook mijn eerste kunstwerk gekocht![]()
Knap hoor. De grens tussen energie krijgen van je werk, en je werk mee naar huis nemen, lijkt mij echt flinterdunIs met
deze mensen hebben allemaal psychotische problemen en verslavingen! Automutilatie noem het op echt alles
Sfeervol!Sorry schilderijen spam 😁 deze vandaag binnen gekomen en ook helemaal naar verwachting 😇
![]()
Leuk hè! Creëert echt een extra stukje gezelligheid/home sweet home/sfeer
Wat is jou aanwinst geweest? Fotootje?
Dat is niet echt, dat is in een studio gemaakt...

huh?
Flauw grapje over maanlanding-complottheorieën.