MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.624
Social work maar ik werk nu met mensen met een beperking vind ik zelf het mooiste en dankbaar werk.
Ik heb ook dankbaar werk maar in de verzorging is niet mijn ding.
Psych of EH werk lijkt me dan op zich wel weer uitdagend🤗 maarja ieder zijn ding🤗 ik zit nu in de telecom😜

• #179.628
Ik doe geen verzorging? Ik werk semi ambulant met alleen begeleiding
Is met

deze mensen hebben allemaal psychotische problemen en verslavingen! Automutilatie noem het op echt alles
Oow ja dat zou mij misschien ook nog wel liggen. Heb een (voor mijzelf) vervelende eigenschap en dat is dat ik altijd voor een ander klaar sta🤦🏻
Automutilatie nooit van gehoord, dat zal ik even op moeten zoeken

• #179.629
Heb een (voor mijzelf) vervelende eigenschap en dat is dat ik altijd voor een ander klaar sta🤦🏻
Op de terugweg naar huis daarnet kwam ik op een file uit, aan het einde van de fille bleek er een auto in panne te staan, er zat een vrouw in en 2 kinderen, ik ben dan aan de kant gaan staan en heb in de gietende regen de auto aan de kant geduwd :o

• #179.630
Oow ja dat zou mij misschien ook nog wel liggen. Heb een (voor mijzelf) vervelende eigenschap en dat is dat ik altijd voor een ander klaar sta🤦🏻
Automutilatie nooit van gehoord, dat zal ik even op moeten zoeken
Dat is het ernstig beschadigen van een auto, moeten ze mij maar niet proberen omver te rijden op mijn motor.

• #179.632
Sorry schilderijen spam 😁 deze vandaag binnen gekomen en ook helemaal naar verwachting 😇

1000013695.jpg

• #179.633
Mooi hoor. ik heb pas ook mijn eerste kunstwerk gekocht:heart:

• #179.635
  • #179.640
WLB, ik snap niet waarom je op dislike drukt omdat ik een jointje rookt. Het is minder schadelijk dan alcohol. Arnold schargenegger rookte ook jointjes.

Terug
Naar boven