anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Ja precies deze. Echt goeie shit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies deze. Echt goeie shit.
Deze zijn het inderdaad. Zodra er een zogenoemde 'Winstpakker' aanbieding is scheelt het nog meer. Die bulk kortingen zijn maar een paar centen per drie verpakkingen meen ik.
Correctie, ook de bulk korting is meer dan ik dacht wanneer er negen zakken gekocht worden.Deze zijn het inderdaad. Zodra er een zogenoemde 'Winstpakker' aanbieding is scheelt het nog meer. Die bulk kortingen zijn maar een paar centen per drie verpakkingen meen ik.
Deze zijn ook very lekker:Hee dat scheelt nogal vanaf 4 zakken 21€ voor 2.5kg. Scheelt maandelijks 7 tientjes. Die ga ik opslaan en uitproberen!
Goeie tip
Die ik heb kost nieuw 180 euro. Even groot als een wasmachine ongeveer.Ben momenteel op marktplaats zoekend naar een diepvries bak zodat ik 9+ zakken kan bestellen, dan is die vriezer snel terug verdiend.
easy moneyssssBen momenteel op marktplaats zoekend naar een diepvries bak zodat ik 9+ zakken kan bestellen, dan is die vriezer snel terug verdiend.
Energie label E, hang daar eens een kostenplaatje aan als je die dagelijks aan hebt qua stroom.
jij hebt geld zat joh. En hoe slechter het label hoe sneller het warmer wordt!Energie label E, hang daar eens een kostenplaatje aan als je die dagelijks aan hebt qua stroom.
Lees toevallig dat een energie label e/f vriezer 70€ pj kost dat is ook niet veel dan die van @Gast 174776 180€ zit je op 250€ eerste jaar.jij hebt geld zat joh. En hoe slechter het label hoe sneller het warmer wordt!
Ja plus voor 180 mag hij van mij na 2 jaar ofzo wel een keer de geest geven. Als dat met een label a van 5 a 600 gebeurd heb ik daar wat meer moeite mee.Lees toevallig dat een energie label e/f vriezer 70€ pj kost dat is ook niet veel dan die van @Gast 174776 180€ zit je op 250€ eerste jaar.
18kg kip pm = 216kg pj
30€ 2.5 mm = 12€ kg
19€ 2.5 makro = 7.6€
4.4€ kg bespaard / 216 kg = 900€
Bestellen!
Ga eerst ff paar zakken testen voor de zekerheid.
Wat ik zei: die cubes en strips zijn hetzelfde zoals musclemeat dus inslaan die handel
Ja klopt, maar meende dat een vriezer veel meer aan stroom verbruikte op jaarbasis. 70€ is namelijk niet veel vind ik vooral als ze energie label e/f erbij zetten. Dan zal een a als dat bestaat in vriezers misschien 20€ zijn maar voor die 5 tientjes hoef je het niet te doen.Ja plus voor 180 mag hij van mij na 2 jaar ofzo wel een keer de geest geven. Als dat met een label a van 5 a 600 gebeurd heb ik daar wat meer moeite mee.
Nee een A is doorgaans de 80 a 90 kwh ongeveer. De helft van deze. Dus voor die 35 euro verschil gaat mijn hartslag niet omhoogJa klopt, maar meende dat een vriezer veel meer aan stroom verbruikte op jaarbasis. 70€ is namelijk niet veel vind ik vooral als ze energie label e/f erbij zetten. Dan zal een a als dat bestaat in vriezers misschien 20€ zijn maar voor die 5 tientjes hoef je het niet te doen.
Ja zou hem dan maximaal vol laden aangezien dichtstbijzijnde makro hier 25km vanaf is en je toch je avondje kwijt bent en 1x pm erheen is te doen. Wekelijks zie ik niet zitten.Is 2 en half kilo @AK lukt je makkelijk nog wel 9 keer.