MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.381
Ja zou hem dan maximaal vol laden aangezien dichtstbijzijnde makro hier 25km vanaf is en je toch je avondje kwijt bent en 1x pm erheen is te doen. Wekelijks zie ik niet zitten.
Denk dat ik hier ruim 50 kilo kip in krijg hoor.
Gewoon ontdooit herverpakken in van die ziplock zakken en de vrieskist in. Kun je flink wat kwijt hoor.

• #182.382
  • #182.383
Ja plus voor 180 mag hij van mij na 2 jaar ofzo wel een keer de geest geven. Als dat met een label a van 5 a 600 gebeurd heb ik daar wat meer moeite mee.
Hoewel ik qua apparatuur graag kwaliteit aanschaf heb ik hier in onze bijkeuken twee vriezers met elk drie laden erin staan welke destijds geen drol hebben gekost en al minimaal vijf jaar meegaan. Niets te klagen.

• #182.384
Hoewel ik qua apparatuur graag kwaliteit aanschaf heb ik hier in onze bijkeuken twee vriezers met elk drie laden erin staan welke destijds geen drol hebben gekost en al minimaal vijf jaar meegaan. Niets te klagen.
Klopt ik normaal ook maar vind het nogal wat om 3 a 4 keer zoveel te betalen voor 30 euro stroom minder per jaar.
Dat krijg je er niet uit voor ze stuk gaan. In dat opzicht.

Een a klasse vrieskist van vergelijkbaar fomaat is 560. Die moet het dus minstens 12 jaar uithouden met deze energie prijs voor hij goedkoper is.

• #182.385
Klopt ik normaal ook maar vind het nogal wat om 3 a 4 keer zoveel te betalen voor 30 euro stroom minder per jaar.
Dat krijg je er niet uit voor ze stuk gaan. In dat opzicht.

Een a klasse vrieskist van vergelijkbaar fomaat is 560. Die moet het dus minstens 12 jaar uithouden met deze energie prijs voor hij goedkoper is.
Helaas ben ik bekend met de berekeningen. Mijn vriendin vindt het uiterlijk van apparatuur in de keuken erg belangrijk dus over het algemeen als er iets vervangen of aangeschaft moet worden laat ik haar een vijftal keuzes maken en hak ik de knoop door. Zo heb ik onder andere een Amerikaanse koelkast van een ruime €4000,- staan omdat deze past bij de Feng Shui van de keuken ( of zoiets ). Dat wilde ik niet laten gebeuren met een tweetal vrieskisten die niemand behalve ikzelf zie.

Het is een schat, maar zo af en toe...

• #182.386
Helaas ben ik bekend met de berekeningen. Mijn vriendin vindt het uiterlijk van apparatuur in de keuken erg belangrijk dus over het algemeen als er iets vervangen of aangeschaft moet worden laat ik haar een vijftal keuzes maken en hak ik de knoop door. Zo heb ik onder andere een Amerikaanse koelkast van een ruime €4000,- staan omdat deze past bij de Feng Shui van de keuken ( of zoiets ). Dat wilde ik niet laten gebeuren met een tweetal vrieskisten die niemand behalve ikzelf zie.

Dreig je dan met de consequenties m.b.t. die vrieskisten?

• #182.388

Hou op kan die van mij soms ook wel smoren.

Ze weet dat ik lions lekker vind. Staan we in de winkel zegt ze kijk hier allemaal smaken lions. Ik zeg dat ik ze niet hoef omdat het niet kan met mijn voeding. Haalt ze alsnog 2 zakken. Ik grap in de auto dat ze me vet probeert te mesten.

Oke dus als ik chocolade eet mest ik mezelf vet? Als blikken konden doden.
Je wint nooit.

• #182.390
Seth had laatst ook een koelkast gekocht. Een SMEGma. Bleek goed te passen bij de feng gay in zijn woning.

Ok, ik ga maar weer trainen met mijn zoutmolen.

• #182.391
  • #182.395
Lees toevallig dat een energie label e/f vriezer 70€ pj kost dat is ook niet veel dan die van @Gast 174776 180€ zit je op 250€ eerste jaar.
18kg kip pm = 216kg pj
30€ 2.5 mm = 12€ kg
19€ 2.5 makro = 7.6€
4.4€ kg bespaard / 216 kg = 900€

Bestellen!
Ga eerst ff paar zakken testen voor de zekerheid.

Die kip is prima. Gelijkwaardig aan MM. Al komt MM uit een ander land/locatie meen ik.

Kocht bij de Makro ook altijd kip. Nu helaas te ver uit de richting én de vriezer heeft ruimte voor +- 4 zakken. Dus de moeite niet om steeds te rijden.

• #182.396
Is de sligro niet nog goedkoper?

• #182.397
  • #182.398
Zij is slechts 1.57 meter kort dus het zou moeten passen.

Er is een reden dat ik twee vechtsporten beoefen en wekelijks meerdere uren op de schietbaan doorbreng...
Mijn vrouw is maar iets kleiner dan ik (ze denkt dat ze langer is) en slaat heel hard.

• #182.399
Ik snap jouw doemdenken echt niet of begrijp ik het niet?

Je krijgt een dikke oprot premie en met jouw ervaring/papieren heb je zo weer een goed betaalde baan. Waar ben je nou zo bang voor dan
Omdat ik nu een optimale verdeling heb tussen mijn werk uren en die van mijn vrouw icm met kinderopvang. Dat ga ik nooit (direct) voor elkaar krijgen bij een andere werkgever. Daarnaast zit ik wat mijn functie betreft bij de best betalende werkgever waar ik ook nog eens ontzettend dichtbij woon. Verder is de kans vrij groot dat er nog veel meer chemie verdwijnt uit Nederland. Objectief gezien gaan we er financieel gewoon nooit op vooruit op de lange termijn.

Daarnaast is het nog niet zeker of ik er zonder juridische hulp wel weg kan met meer dan de standaard transitievergoeding en dat is 3,5 keer minder dan waar de werkgever nu mee schermt.

Verder zitten er best nog wat vreemde haken en ogen aan deze hele situatie en als ik weg moet/wil/ga wil ik er wel het maximale uithalen.

• #182.400
Omdat ik nu een optimale verdeling heb tussen mijn werk uren en die van mijn vrouw icm met kinderopvang. Dat ga ik nooit (direct) voor elkaar krijgen bij een andere werkgever. Daarnaast zit ik wat mijn functie betreft bij de best betalende werkgever waar ik ook nog eens ontzettend dichtbij woon. Verder is de kans vrij groot dat er nog veel meer chemie verdwijnt uit Nederland. Objectief gezien gaan we er financieel gewoon nooit op vooruit op de lange termijn.

Daarnaast is het nog niet zeker of ik er zonder juridische hulp wel weg kan met meer dan de standaard transitievergoeding en dat is 3,5 keer minder dan waar de werkgever nu mee schermt.

Verder zitten er best nog wat vreemde haken en ogen aan deze hele situatie en als ik weg moet/wil/ga wil ik er wel het maximale uithalen.
Kan je eindelijk eens een goede fiets kopen!

Terug
Naar boven