XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.987
4:11

De eerste keer 4:20

Beide ongetraind (zou ik niet aanraden :o)
Ongetraind is inderdaad niet zo verstandig, maar dan is het knap dat je 'm uitloopt. Je zei '4 minuten sneller dan 9 jaar geleden', maar bedoelde je niet '9 minuten sneller dan 4 jaar geleden'?

• #182.988
  • #182.989
  • #182.991
Ongetraind is inderdaad niet zo verstandig, maar dan is het knap dat je 'm uitloopt. Je zei '4 minuten sneller dan 9 jaar geleden', maar bedoelde je niet '9 minuten sneller dan 4 jaar geleden'?
Inderdaad 9 minuten sneller tov 4 jaar geleden.. je ziet maar wat 42km met je doet 🤣 Ben er niet helemaal meer bij zegmaar

• #182.994

kijk: https://youtu.be/ch8ug0c-N4E?si=Nw9VefxnD2aPydaF

Was een leuk middagje. Samen gesleuteld aan mijn crossmotor en de RSV1000. Daarna lekker gecrossed.
Moest hem er wel even afhalen aan het eind. Werd een beetje overmoedig😅

Je hoort em weeeehoeee roepen in zn helm🤣🤣

Laatst bewerkt:
  • #182.995
  • #182.996
Een normaal kind kan op die leeftijd net fietsen. Met een beetje geluk zonder zijwieltjes :roflol:

Ik ken ook 5 jarigen die al kampioenschappen rijden. Veel ouders zijn wel overbeschermend maar die kleintjes zijn tot zoveel in staat, als je ze maar een beetje vertrouwen geeft en duidelijke instructies geeft. En we zijn al vanaf vroeg bezig om snel op 2 wielers te zijn en hij ziet niet anders bij mij op de crossmotor. Jong geleerd....

• #182.997
Moest hem er wel even afhalen aan het eind. Werd een beetje overmoedig😅

Je hoort em weeeehoeee roepen in zn helm🤣🤣
Kijk 'm gaan dan 🥰

Onze 5 jarige is echt een angsthaas hier tegenover 🤣
Zo grappig om dat verschil dan te zien op dezelfde leeftijd.

• #182.998
Kijk 'm gaan dan 🥰

Onze 5 jarige is echt een angsthaas hier tegenover 🤣
Zo grappig om dat verschil dan te zien op dezelfde leeftijd.
Je had zn eerste keer moeten zien. Angstig en huilen. Kheb toen gezegd dat we niet terug naar huis gaan voor dat hij 10 rondjes gedaan had. Sinds die schop onder zn reet gaat ie elke keer weer harder en nu moet ik em al begrenzen omdat ie overmoedig wordt🫠

• #182.999
  • #183.000
Je had zn eerste keer moeten zien. Angstig en huilen. Kheb toen gezegd dat we niet terug naar huis gaan voor dat hij 10 rondjes gedaan had. Sinds die schop onder zn reet gaat ie elke keer weer harder en nu moet ik em al begrenzen omdat ie overmoedig wordt🫠
Ik heb er ook zo een.... Die is inmiddels 14 maar die had ook altijd zo'n schop onder z'n reet nodig. Zijn jongste zus daarentegen.... Die hoefde je maar een halve vinger te geven... Die had zo'n ding gelijk tot het uiterste uitgeprobeerd en was er lachend maar bont en blauw onder vandaan gekropen

Terug
Naar boven