- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Netjes. Wat was je eindtijd?2e marathon gefinished, maarliefst 4 hele minuten sneller tov 9 jaar geleden![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes. Wat was je eindtijd?2e marathon gefinished, maarliefst 4 hele minuten sneller tov 9 jaar geleden![]()
Dan mag je bij mij ook ff het huishouden komen doen. En nee, ik ga je er niet in natura voor betalen.
Knap! Ik denk dat ik na 3 km rennen al aan de beademing zou moeten2e marathon gefinished, maarliefst 4 hele minuten sneller tov 9 jaar geleden![]()

4:11
)Maar goed 64 kilo dan waai je bijna maar de finishlijn hè 😋4:11
De eerste keer 4:20
Beide ongetraind (zou ik niet aanraden)
Haha, die kenianen wegen nog minder hoorMaar goed 64 kilo dan waai je bijna maar de finishlijn hè 😋
Ongetraind is inderdaad niet zo verstandig, maar dan is het knap dat je 'm uitloopt. Je zei '4 minuten sneller dan 9 jaar geleden', maar bedoelde je niet '9 minuten sneller dan 4 jaar geleden'?4:11
De eerste keer 4:20
Beide ongetraind (zou ik niet aanraden)
En dit is dus een grote leugen waarmee we opgevoed worden, tis een soort religie. Er IS geen tekort aan grondstoffen, ook nooit geweest.Een betere verdeling van grondstoffen tussen mensen en gebieden die ze hebben en die er iets nuttigs mee kunnen doen.
En wonen onder de grond op AntarcticaDat zijn natuurlijk de bestuurders van die ufo's van @inVorm!

Wie beweert dat dan?En dit is dus een grote leugen waarmee we opgevoed worden, tis een soort religie. Er IS geen tekort aan grondstoffen, ook nooit geweest.
Idd, ben moe weinig geslapen en te snel gelezen. 2e nacht
Inderdaad 9 minuten sneller tov 4 jaar geleden.. je ziet maar wat 42km met je doet 🤣 Ben er niet helemaal meer bij zegmaarOngetraind is inderdaad niet zo verstandig, maar dan is het knap dat je 'm uitloopt. Je zei '4 minuten sneller dan 9 jaar geleden', maar bedoelde je niet '9 minuten sneller dan 4 jaar geleden'?
We zouden politci moeten aanspreken die die film niet gezien hebben of kennen!
Net zoals dat wij niet begrijpen wat jij zo leuk aan p**mels vindt
kijk: https://youtu.be/ch8ug0c-N4E?si=Nw9VefxnD2aPydaF
Was een leuk middagje. Samen gesleuteld aan mijn crossmotor en de RSV1000. Daarna lekker gecrossed.
Moest hem er wel even afhalen aan het eind. Werd een beetje overmoedig😅
Je hoort em weeeehoeee roepen in zn helm🤣🤣

Een normaal kind kan op die leeftijd net fietsen. Met een beetje geluk zonder zijwieltjes![]()
Kijk 'm gaan dan 🥰Moest hem er wel even afhalen aan het eind. Werd een beetje overmoedig😅
Je had zn eerste keer moeten zien. Angstig en huilen. Kheb toen gezegd dat we niet terug naar huis gaan voor dat hij 10 rondjes gedaan had. Sinds die schop onder zn reet gaat ie elke keer weer harder en nu moet ik em al begrenzen omdat ie overmoedig wordt🫠Kijk 'm gaan dan 🥰
Onze 5 jarige is echt een angsthaas hier tegenover 🤣
Zo grappig om dat verschil dan te zien op dezelfde leeftijd.
kijk: https://youtu.be/ch8ug0c-N4E?si=Nw9VefxnD2aPydaF
Was een leuk middagje. Samen gesleuteld aan mijn crossmotor en de RSV1000. Daarna lekker gecrossed.
Moest hem er wel even afhalen aan het eind. Werd een beetje overmoedig😅
Ik heb er ook zo een.... Die is inmiddels 14 maar die had ook altijd zo'n schop onder z'n reet nodig. Zijn jongste zus daarentegen.... Die hoefde je maar een halve vinger te geven... Die had zo'n ding gelijk tot het uiterste uitgeprobeerd en was er lachend maar bont en blauw onder vandaan gekropenJe had zn eerste keer moeten zien. Angstig en huilen. Kheb toen gezegd dat we niet terug naar huis gaan voor dat hij 10 rondjes gedaan had. Sinds die schop onder zn reet gaat ie elke keer weer harder en nu moet ik em al begrenzen omdat ie overmoedig wordt🫠