AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.001
  • #183.002
Ik ken ook 5 jarigen die al kampioenschappen rijden. Veel ouders zijn wel overbeschermend maar die kleintjes zijn tot zoveel in staat, als je ze maar een beetje vertrouwen geeft en duidelijke instructies geeft. En we zijn al vanaf vroeg bezig om snel op 2 wielers te zijn en hij ziet niet anders bij mij op de crossmotor. Jong geleerd....
Welke crossmotor heb jij?

Zelf heb ik mijn Husqvarna 701 een paar jaar geleden ingeruild, hoewel dat niet echt een crossmotor was met 150kg.

• #183.003
Mooiste is dat de achterkant een paar keer flink heen en weer zwiepte met aanremmen.

ik citeer : ik had geen grip maar wel genoeg grip om harde snelheid te houden. Dat was leuk!

Dus alles wat ik hem uitleg over grip, aanremmen etc onthoudt ie wel!

Welke crossmotor heb jij?

Zelf heb ik mijn Husqvarna 701 een paar jaar geleden ingeruild, hoewel dat niet echt een crossmotor was met 150kg.
Een 88er CR125. Een oud hok maar loopt als de brandweer. Heb ik nog niet zo lang en staat op de nominatie voor een mooie opknapbeurt na de Honda MT

• #183.004
Mooiste is dat de achterkant een paar keer flink heen en weer zwiepte met aanremmen.

ik citeer : ik had geen grip maar wel genoeg grip om harde snelheid te houden. Dat was leuk!

Dus alles wat ik hem uitleg over grip, aanremmen etc onthoudt ie wel!

Een 88er CR125. Een oud hok maar loopt als de brandweer. Heb ik nog niet zo lang en staat op de nominatie voor een mooie opknapbeurt na de Honda MT
Ik zag de controle.

• #183.005
  • #183.007
Wat type ik in op marktplaats voor zon ding te kopen!
Nieuwe elektrische en benzine mini quads en crossers
€ 249,99

250 euro was deze. Hij heeft ook grotere en snellere maar dit is een perfecte opstapper. En kwaliteit zeer netjes. Dodemanskoordje, kettingkast is dicht ivm ongelukken enzo.
Zit prachtig in elkaar voor dat geld, loopt en start prachtig. Wel zelf mengsmering mengen 1 op 50.

• Like
Waarderingen: AK
  • #183.010
Ik heb een zoontje van 3.5, dit word zijn 4 jaar kado dan.

Hij kan net beetje fietsen dus dit word het volgende project

IMG_8787.png

Nieuwe elektrische en benzine mini quads en crossers
€ 249,99

250 euro was deze. Hij heeft ook grotere en snellere maar dit is een perfecte opstapper. En kwaliteit zeer netjes. Dodemanskoordje, kettingkast is dicht ivm ongelukken enzo.
Zit prachtig in elkaar voor dat geld, loopt en start prachtig. Wel zelf mengsmering mengen 1 op 50.

Mooi menn ga er een halen, vriendin zal niet happy zijn maar denk dat elk jongetje hiervan droomt.

• #183.011
Ik heb een zoontje van 3.5, dit word zijn 4 jaar kado dan.

Hij kan net beetje fietsen dus dit word het volgende project

IMG_8787.png

Mooi menn ga er een halen, vriendin zal niet happy zijn maar denk dat elk jongetje hiervan droomt.
Hij leeft het leven. Dit is hoe echte leuke herinneringen gemaakt worden tussen vader en zoon imo. Dit is zn grote trots en het gewone speelgoed... nah dat is toch voor kleine kinderen papa🤣

• Like
Waarderingen: AK
  • #183.012
Hij leeft het leven. Dit is hoe echte leuke herinneringen gemaakt worden tussen vader en zoon imo. Dit is zn grote trots en het gewone speelgoed... nah dat is toch voor kleine kinderen papa🤣
Absoluut mee eens herinneringen boven alles en zoiets gaan ze nooit vergeten.

• #183.013
  • #183.017
Het verschil tussen man en vrouw in 13 seconden.
Serieus. Mn vrouw ging ook een keer mee kijken in het begin en was toen ook allemaal gespannen en zenuwachtig aan het doen.

Resultaat: snelheid ging er meteen uit en hij durfde niet meer harder te gaan

Was toen dus ook de laatste keer dat ze meeging. Maar dat was een gedeelde mening want ze vond het zelf ook niks om te zien. " ik zie de filmpjes wel" zei ze🤣

• #183.019
  • #183.020
Die van ons begint interesse te hebben in planten, dus gister paar potten en stekjes gekocht.
Hopelijk gratis aardbeien heel de zomer, maar iets zegt mij dat dit niet gaat gebeuren.

fecbd431-a069-48ce-a72b-801c903ddae9.jpeg

Terug
Naar boven