MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.022
Buiten de randstad en grote steden zijn agenten vaak de moeilijkste niet hoor. In de dorpen boeit ze dit niks.
Ik reed smorgens naar werk en denk 30/40km te hard, reed er een undercover auto achter me die na 2/3min zo hard gereden te hebben zijn zwaailicht aanzetten en weer uit als waarschuwing tranquilooooo.

Mooi goed mee weggekomen 💁

• #183.023
Ik reed smorgens naar werk en denk 30/40km te hard, reed er een undercover auto achter me die na 2/3min zo hard gereden te hebben zijn zwaailicht aanzetten en weer uit als waarschuwing tranquilooooo.

De wijkagent had vroeger mij en een maatje wel meerdere keren terug thuis afgezet met de luchtbuks. Want ja daar mag je eigenlijk niet mee over straat in het bos etc.
En we hadden zelf een soort kart gemaakt van een bier krat met zelf gelast frame etc. Ding liep 95khm geen vering niks, levensgevaarlijk. Maar hij vond het wel klasse dat er remlichten op zaten toen hij ons er voor de 11de keer mee aanhield.

• #183.024
De wijkagent had vroeger mij en een maatje wel meerdere keren terug thuis afgezet met de luchtbuks. Want ja daar mag je eigenlijk niet mee over straat in het bos etc.
En we hadden zelf een soort kart gemaakt van een bier krat met zelf gelast frame etc. Ding liep 95khm geen vering niks, levensgevaarlijk. Maar hij vond het wel klasse dat er remlichten op zaten toen hij ons er voor de 11de keer mee aanhield.
goede ouwe tijd

• #183.026
Die van ons begint interesse te hebben in planten, dus gister paar potten en stekjes gekocht.
Hopelijk gratis aardbeien heel de zomer, maar iets zegt mij dat dit niet gaat gebeuren.

fecbd431-a069-48ce-a72b-801c903ddae9.jpeg
Leuk zeg! Ze zullen sowieso veel zoeter zijn dan de aardbeien uit de winkel. Wel oppassen voor vogels als ze rood worden

• Like
Waarderingen: AK
  • #183.027
Leuk zeg! Ze zullen sowieso veel zoeter zijn dan de aardbeien uit de winkel. Wel oppassen voor vogels als ze rood worden
Ik zou al verbaasd zijn als we zover komen dat er een aardbei aanhangt 😂

Denk dat het plan B word en ik gewoon wat aardbeien in die pot moet leggen over een maand.

• #183.028

ken j3 dat verhaal van @jhonfromtokyo nog na de meet?🤣🤣

• #183.029
Ik zou al verbaasd zijn als we zover komen dat er een aardbei aanhangt 😂

Denk dat het plan B word en ik gewoon wat aardbeien in die pot moet leggen over een maand.
Nee joh, aardbeienplantjes kan weinig aan fout gaan. Beetje vertrouwen hé!

• Heart
  • #183.030
Yeah maar die gek reed meen ik 80 te hard ofzo en werd paranoia dat iemand hem achtervolgde 😂
Toevallig sprak ik hem nog enkele maanden geleden, maar na de kuur van x jaar terug is het alleen maar bergafwaarts met hem gegaan qua sport carrière, helaas.

• #183.031
Yeah maar die gek reed meen ik 80 te hard ofzo en werd paranoia dat iemand hem achtervolgde 😂
Toevallig sprak ik hem nog enkele maanden geleden, maar na de kuur van x jaar terug is het alleen maar bergafwaarts met hem gegaan qua sport carrière, helaas.
Helaas stopt 90% na een enkele tijd.
Ik ben dan wel gestopt met het echte BB achtig trainen. Ben liever hybride. Maar terug naar mn "start auschwitz" shape zou ik niet meer kunnen verdragen.

• Like
  • #183.032
IMG_6732.jpeg

• #183.033
Die van ons begint interesse te hebben in planten, dus gister paar potten en stekjes gekocht.
Hopelijk gratis aardbeien heel de zomer, maar iets zegt mij dat dit niet gaat gebeuren.

fecbd431-a069-48ce-a72b-801c903ddae9.jpeg
Mooi man! Daar op het kamp kunnen ze hem vast verder helpen hoe je goed geld kan verdienen met groene vingers 😉!

• Haha
Waarderingen: Pren
  • #183.035

Laatst bewerkt:
  • #183.036
De ene kleine rijdt met de moto, een andere heeft groene vingers en dan heb je die van mij 😄

* Foto verwijderd

Laatst bewerkt:
  • #183.038
  • #183.040
100 minuten fasted gelopen. Goed begin van de (rust)dag.
IMG_8709.jpeg

Terug
Naar boven