Werk je nog steeds alleen maar nachtdiensten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werk je nog steeds alleen maar nachtdiensten?
Alleen 3 dagen in de week
We hebben wel aardbeien plantjes sinds kort, maar als dat zon dure hobby is gaan ze eruit hoor!
primaDe beoordeling voor de Perspectiefverklaring is positief.
✌️
Kan die mooi doen.
Voor incidenteel is het makkelijk verdienen, maar structureel zou ik het toch vrij snel zat worden.3.5 uur wachttijd. Uurtje factuurtje❤️
Youtube and chill.
![]()
Ben je gek. Heb alles bij de hand. Koffieapparaat, mooi infotainmentsysteem met goede geluidsinstallatie, Standkachel, vreten en drinken en internet. Ondertussen beetje leren en studeren, betaald...Voor incidenteel is het makkelijk verdienen, maar structureel zou ik het toch vrij snel zat worden.
Haha ja oke, zit ook wat in. Ik praat meer vanuit het perspectief van iemand die in de file staan zat is. Maar dan zit ik er ook niet zo lekker bij, en weet ik ook niet hoe lang het gaat duren.Ben je gek. Heb alles bij de hand. Koffieapparaat, mooi infotainmentsysteem met goede geluidsinstallatie, Standkachel, vreten en drinken en internet. Ondertussen beetje leren en studeren, betaald...
Plus dit is ook mijn standplaats dus ben dicht bij huis.
Voor alles wat vandaag niet meer mag, is er morgen weer een dag🤷
Gebeurd ook niet elke dag maar wel met regelmaat.
Ondertussen 1 auto opgeschoven🫠
Wat doe je precies?Ben je gek. Heb alles bij de hand. Koffieapparaat, mooi infotainmentsysteem met goede geluidsinstallatie, Standkachel, vreten en drinken en internet. Ondertussen beetje leren en studeren, betaald...
Plus dit is ook mijn standplaats dus ben dicht bij huis.
Voor alles wat vandaag niet meer mag, is er morgen weer een dag🤷
Gebeurd ook niet elke dag maar wel met regelmaat.
Ondertussen 1 auto opgeschoven🫠
Jij krijgt ook niet betaald om in die file te staan natuurlijk, denk dat je het anders opeens stuk minder erg zou vindenHaha ja oke, zit ook wat in. Ik praat meer vanuit het perspectief van iemand die in de file staan zat is. Maar dan zit ik er ook niet zo lekker bij, en weet ik ook niet hoe lang het gaat duren.
Rij allerlei soorten afvalstromen. Van chemische fabrieken tot aan ontruimingsbedrijven tot aan particulieren die grote bakken nodig hebben.Wat doe je precies?
Als er bij ons chauffeurs komen om een vracht te halen moeten ze dit 9/10 zelf laden bijvoorbeeld
En dat vooruit kruipen is juist klote. Hier sta je gewoon stil. Beetje buurten met de andere chauffeurs en koffie leuren of lekker in je cabine met vanalles bezig en anders kan de stoel achterover en ga je lekker een dutje doen. Collegas kloppen wel een keer op de deur als je naar boven moet( verbrandingsoven)Haha ja oke, zit ook wat in. Ik praat meer vanuit het perspectief van iemand die in de file staan zat is. Maar dan zit ik er ook niet zo lekker bij, en weet ik ook niet hoe lang het gaat duren.