Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.041
100 minuten fasted gelopen. Goed begin van de (rust)dag.
IMG_8709.jpeg
Werk je nog steeds alleen maar nachtdiensten?

• #183.044
Wietplantage ?

• #183.046
Noemen ze dat zo op het kamp ja

• #183.047
IMG_1577.png

Feedback ontvangen van voorbije weekend.
Nu twijfel ik als ik Empro classic ga doen in juni. Dat is re kort voor iets wat te verbeteren.

Dus mij lijkt het verstandig om nu off Season te gaan en Empro classic volgend jaar te doen om toch in de top 6 of 3 te kunnen plaatsen.

Dus niet zeker. Als ik nu off ga, dan kan ik ruim verbeteren en heb ik tijd

Laatst bewerkt:
  • #183.054
3.5 uur wachttijd. Uurtje factuurtje❤️

Youtube and chill.
20250417_095427.jpg

• #183.056
Eindelijk een keten gevonden met een pendulum squat, hack squat, 4 leg presses en 2 Smith toestellen.

• #183.057
Voor incidenteel is het makkelijk verdienen, maar structureel zou ik het toch vrij snel zat worden.
Ben je gek. Heb alles bij de hand. Koffieapparaat, mooi infotainmentsysteem met goede geluidsinstallatie, Standkachel, vreten en drinken en internet. Ondertussen beetje leren en studeren, betaald...
Plus dit is ook mijn standplaats dus ben dicht bij huis.

Voor alles wat vandaag niet meer mag, is er morgen weer een dag🤷

Gebeurd ook niet elke dag maar wel met regelmaat.

Ondertussen 1 auto opgeschoven🫠

Bijlagen

• 20250417_102339.jpg
    20250417_102339.jpg
    138,2 KB · Weergaven: 21
  • 20250417_102330.jpg
    20250417_102330.jpg
    182,1 KB · Weergaven: 20
  • #183.058
Ben je gek. Heb alles bij de hand. Koffieapparaat, mooi infotainmentsysteem met goede geluidsinstallatie, Standkachel, vreten en drinken en internet. Ondertussen beetje leren en studeren, betaald...

Haha ja oke, zit ook wat in. Ik praat meer vanuit het perspectief van iemand die in de file staan zat is. Maar dan zit ik er ook niet zo lekker bij, en weet ik ook niet hoe lang het gaat duren.

• #183.059

Wat doe je precies?

Als er bij ons chauffeurs komen om een vracht te halen moeten ze dit 9/10 zelf laden bijvoorbeeld

Haha ja oke, zit ook wat in. Ik praat meer vanuit het perspectief van iemand die in de file staan zat is. Maar dan zit ik er ook niet zo lekker bij, en weet ik ook niet hoe lang het gaat duren.
Jij krijgt ook niet betaald om in die file te staan natuurlijk, denk dat je het anders opeens stuk minder erg zou vinden

• #183.060
Wat doe je precies?

Als er bij ons chauffeurs komen om een vracht te halen moeten ze dit 9/10 zelf laden bijvoorbeeld
Rij allerlei soorten afvalstromen. Van chemische fabrieken tot aan ontruimingsbedrijven tot aan particulieren die grote bakken nodig hebben.
Ik laad niks zelf. Trek aan de hendel en de auto doet de rest👍. Zelfs het afnetten van bakken gaat vanzelf met het afnetsysteem. Niks klimmen of sjouwen in dit werk
Deurtje open, bak omhoog, deurtje dicht en gaan.
20250417_102843.jpg
20250417_103039.jpg

En dat vooruit kruipen is juist klote. Hier sta je gewoon stil. Beetje buurten met de andere chauffeurs en koffie leuren of lekker in je cabine met vanalles bezig en anders kan de stoel achterover en ga je lekker een dutje doen. Collegas kloppen wel een keer op de deur als je naar boven moet( verbrandingsoven)
En er word op de 27mc omgeroepen wie aan de beurt is.

Geen stress dus

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven