Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.061
Jij krijgt ook niet betaald om in die file te staan natuurlijk, denk dat je het anders opeens stuk minder erg zou vinden
Dat is in mijn geval niet correct. Naar kantoor van mijn werkgever (eigen reistijd) ga ik op de fiets. Met auto van de zaak naar klanten door het land heen. Die file krijg ik dus wel degelijk betaald, vond ik ooit heel leuk, betaald niks doen. Maar ondertussen ben ik daar behoorlijk op uitgekeken.
Verschil is natuurlijk wel dat ik:
- nog steeds achter het stuur zit en moet rijden, dus niet echt iets anders kan gaan doen;
- nog steeds geacht wordt aan mijn werkzaamheden toe te komen, die in mijjn geval niets met het rijden te maken hebben;
- door file niet weet hoe laat ik thuis/in de sportschool kan zijn, waardoor het gewoon een stoorzender is.

En dat vooruit kruipen is juist klote. Hier sta je gewoon stil. Beetje buurten met de andere chauffeurs en koffie leuren of lekker in je cabine met vanalles bezig en anders kan de stoel achterover en ga je lekker een dutje doen. Collegas kloppen wel een keer op de deur als je naar boven moet( verbrandingsoven)
En er word op de 27mc omgeroepen wie aan de beurt is.

Geen stress dus
Dat is indd het verschil.

• #183.062
Komende 2 jaar geen huurverhoging lmao.

• #183.065
Nu snap ik beter waarom ik zo verleid kan worden door fruit.

1000065954.jpg

• #183.071
Ingericht door een Tsjecho-Slowaak?

• #183.079
Mooi nieuws!

Wat is er veranderd?
Een collega die met pensioen wilde gaan heeft mijn positie en vergoeding overgenomen.

Ik heb nog wel uitgezocht wat de mogelijkheden waren om de vergoeding te innen en ergens anders te gaan werken. Maar dat is op de langere termijn niet rendabel.

Terug
Naar boven