Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Strijder !!!
Weet niet hoor maar vind dat stel die op eigen kracht bedacht om anaal te doen wel vreemder dan iemand die dat ziet en denkt van hmm ben wel benieuwd nu wat zal zij er van vinden...Waar is de tijd van de pure , niet overdachte sex tussen man en vrouw gebleven. Een tijd dat mensen niet vanalles gingen opzoeken en uitproberen. Maar gewoon fijn en puur elkaar probeerde te ontdekken. Tegenwoordig is het allemaal zo geforceerd. Opzoeken en dan letterlijk maar proberen wat je hebt gelezen of gezien op socials. Als het echte liefde is dan komt het vanzelf.
Tuurlijk zitten er goede kanten aan. Maar alles wat je opzoekt is niet meer puur want je doet zomaar wat na wat je hebt gezien en gelezen.
Heb jij weleens sex?
Weet niet hoor maar vind dat stel die op eigen kracht bedacht om anaal te doen wel vreemder dan iemand die dat ziet en denkt van hmm ben wel benieuwd nu wat zal zij er van vinden...
Uiteindelijk begint het bij communicatie om te bepalen waar de grenzen liggen maar een wereldreis maken op google maps maakt je nog geen grensverleggende avonturier
Moet toegeven dat ik het enorm kan waarderen dat alles nieuw was voor mijn omdat er geen echte voor mij was
hout?Dat zijn vrouwen he enige dat mijne nodig heeft is een gelijkmatig tempo alsof ik op cruisecontrol sta ja en tuurlijk leg haar wel eens in de hout greep om wat hardhandiger uit te wrijven
Zojuist zat ik rustig te poepen in de McDonald’s, er kwam een man drie of vier keer agressief aan de klink trekken in een tijdsbestek van een minuut![]()
Ik kwam erachter dat het toiletpapier bijna op was, de beste man mag z’n reet afvegen met twee of drie velletjes papier![]()
Zojuist zat ik rustig te poepen in de McDonald’s, er kwam een man drie of vier keer agressief aan de klink trekken in een tijdsbestek van een minuut![]()
Ik kwam erachter dat het toiletpapier bijna op was, de beste man mag z’n reet afvegen met twee of drie velletjes papier![]()
Nouja, 9/10 keer is de wc bij de McDonald’s schoner dan elk willekeurig tankstation. Vaak pak ik ook het invalide toilet, die zijn vrijwel altijd schoon. Helaas heeft niet elke McDonald’s dieJij hebt wel lef om op die wc te gaan zitten. Ik schijt nog liever in de struiken. Als je ziet wat er allemaal komt🫠
Hahah ja precies.
Nouja, 9/10 keer is de wc bij de McDonald’s schoner dan elk willekeurig tankstation. Vaak pak ik ook het invalide toilet, die zijn vrijwel altijd schoon. Helaas heeft niet elke McDonald’s die
Hahah ja precies.
Daarnaast kan ook niet iedereen daar zo makkelijk gebruik van maken als jij.

Een van de vele voordelen van invalide zijnDaarnaast kan ook niet iedereen daar zo makkelijk gebruik van maken als jij.![]()
Waarom niet, een invalide toilet is ook voor valide mensen hoor, het is geen parkeerplaats bij de AH.Daarnaast kan ook niet iedereen daar zo makkelijk gebruik van maken als jij.![]()
Waarom niet, een invalide toilet is ook voor valide mensen hoor, het is geen parkeerplaats bij de AH.
Dat is vooral mentaal.
Gaat hard of niet maat