- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Heerlijk, wel altijd klote met al die bladeren enzo van de bomen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk, wel altijd klote met al die bladeren enzo van de bomen
Ja, die heeft het gehouden en het ziet er nu ook nog goed uit, dus ik durf het wel aan en anders heb ik nog voor tijdelijk het goedkope pompje die bij het zwembad werd geleverd.Houdt die lekkende koppeling van vorig jaar het nog? Of is dit een ander bad?
Het is een laurierkers die gelukkig maar weinig blad verliest.Heerlijk, wel altijd klote met al die bladeren enzo van de bomen
Bij ons staat er een 5-10m lange boom bij de buren, geen idee wat voor maar dat was nooit lekker als je een badje neer zetteHet is een laurierkers die gelukkig maar weinig blad verliest.
Heerlijk die bewolking!
Is dit een screenshot van een foto?
Of het is daar stil.
Ja heb je een beetje preworkout door de bowl gemixtFeestje van onze dochters (16 en 13) met stuk of veertig dansende tieners in de tuin 🥰
Ziet er ook goed uit, erg benieuwd hoe ver je het kan pushen 👍
Volgens chatgpt zit ik op 13,5 a 14% op 88,4kg op basis van 93,5kg wegen op 17.9% (inbodyscan) Mijn doel is toch wel 8% want dan ben je volgensmij echt hard en grainy. Nog 4 a 5 kilovet te gaan dusZiet er ook goed uit, erg benieuwd hoe ver je het kan pushen 👍
Gaat je lukken, je bent al erg goed op weg en kwestie van doorzetten. Acht dat kans groot dat jij nog goeie zichtbare abs hebt deze zomer 👍Volgens chatgpt zit ik op 13,5 a 14% op 88,4kg op basis van 93,5kg wegen op 17.9% (inbodyscan) Mijn doel is toch wel 8% want dan ben je volgensmij echt hard en grainy. Nog 4 a 5 kilovet te gaan dus
Wist wel dat je van pijpen houdt.
Gepijpt worden wel ja.