Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwartiertje geleden m'n pre-workout genomen. Nu gaan opeens m'n ouders en broer een uurtje weg. Dilemma: moet ik nou gaan geniete vane m'n lonetime en gaan fappen ofzo of nu trainen
![]()

Ligt er aan welke preworkout het is, als je noxipro hebt gebruikt gaat het fappen niet veel worden
Ik doe wel eens tactisch inplannen! Noxipro bij trainen en dan halfuur minimaal naar gf gaan, dan kan je wel een harde krijgen maar hou je het wel veel langer vol!

Nee is no xplode, eentje zondr speedderde beentje
Dat moet ik niet meer hebben
Not cool
![]()

Wat maakt het nou uit? Gewoon halfuurtje-uurtje wachten voordat je weer gaat batsen.
En zelfs met noxipro, als je bish even haar best doet krijg je toch wel een 90-95% harde
En krijg nu ook ping van m'n ex dat ze filmpje wilt kijken zo
Nee, ik ga trainen.. alfaa!
---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 19:29 ----------
Hehe, was ook grapje, ik heb noxplode omdat ik geen dmaa meer wilde..
---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 19:34 ----------
Ik zit zo lekker te poepen he
dont care if u dont care
Crackberry! 
Maak pics.
Ik zit zo lekker te poepen he
dont care if u dont care
The fail is strongCrackberry!
Succes met trainen .. had zonet de hele gym voor mezelf .. feels good![]()

Dan hoef je hier ook niet te zeggen dat iemand een foto genomen heeft van jullie om zo aandacht proberen te krijgen van sommige hier op dit forum dus zouden gaan claimen om die foto te zien te krijgen, beter zwijg je dan..Als je/jullie daadwerkelijk zo een goed fysiek hebben dan posten jullie die picture gewoon, moet zijn dat jullie niet 100% achter jullie fysiek staan dan. Of dan komt de reactie ; Ik hou de foto liever voor mezelf.
Fey wtf? Ik heb NOOIT geclaimt dat ik ****ing buff ben, snap dus ook niet waarom je zoiets over mij zecht? Beetje triest om zulke woorden in mijn mond te proppen, terwijl ik jou altijd verdedigt heb tegen haters.

't is whatsapp, maar ik noem het een ping
heb een htc desire z sletje.
geen bb-sletje
srs

heb je wel dingen horen zeggen van: arydan mag vanavond eindelijk in m'n 45cm bicepjes knijpen.
maar no hate
one love
maar ik ben trainen,
baiii
nog een half jaartje, en dan kan ik weer een nieuwe HTC(L) uitkiezen..
Hoody, ik dacht dat je om 7 uur in de sportschool zou zijn? :O
Nee man, ik ga niet meer met die sukkel trainen, hij heeft me net uitgescholden op msn, omdat ik iets over die pic zei... L... **** hem, als ik hem weer in de gym ziet gaat ie klappen krijgen, irl is hij aardig maar eenmaal achter de computer doet hij ****ing iritant, morgen zeg ik er wel wat van.