- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoaxNee man, ik ga niet meer met die sukkel trainen, hij heeft me net uitgescholden op msn, omdat ik iets over die pic zei... L... **** hem, als ik hem weer in de gym ziet gaat ie klappen krijgen, irl is hij aardig maar eenmaal achter de computer doet hij ****ing iritant, morgen zeg ik er wel wat van.
E hero terwijl hij me net op msn uitschold en ik dat disrespect vind?
En een paar tikkies gaat geven 
Ik train iig niet meer met hem, als ik hem morgen zie spreek ik hem wel aan op zijn gedrag op dit forum, is dat zo lastig te begrijpen
tuurlijk niet, begrijp je punt dat zonder twijfel. maar je E-hero gedrag vond ik wel grappig 
Neetuurlijk niet, begrijp je punt dat zonder twijfel. maar je E-hero gedrag vond ik wel grappig
niets ten nadele van je geweldige fysiek... want still mirin![]()
Beetje E-hero denkwijze heb jij dan

Ik ga marcel zijn bish hitten, kan niet zo moeilijk zijn!

Bekijk opnieuw wat ik heb gezegd. Je/jullieFey wtf? Ik heb NOOIT geclaimt dat ik ****ing buff ben, snap dus ook niet waarom je zoiets over mij zecht? Beetje triest om zulke woorden in mijn mond te proppen, terwijl ik jou altijd verdedigt heb tegen haters.
. Het is niet omdat je voor mij op bent gekomen dat ik de realiteit nietmeer onder ogen mag zien
.Hahaha afrojack zit op TV te vertellen dat ie de hele dag emails krijgt van o.a. Frank Sinatra, die is al 13 jaar dood!![]()
Ja, en daarna zei hij ook in de uitzending dat hij het label bedoelde...
Achteraf goed lullen, beetje faal in die gast