AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

E hero terwijl hij me net op msn uitschold en ik dat disrespect vind?

Nee man, ik ga niet meer met die sukkel trainen, hij heeft me net uitgescholden op msn, omdat ik iets over die pic zei... L... **** hem, als ik hem weer in de gym ziet gaat ie klappen krijgen, irl is hij aardig maar eenmaal achter de computer doet hij ****ing iritant, morgen zeg ik er wel wat van.
hoax

Ik train iig niet meer met hem, als ik hem morgen zie spreek ik hem wel aan op zijn gedrag op dit forum, is dat zo lastig te begrijpen

Ik train iig niet meer met hem, als ik hem morgen zie spreek ik hem wel aan op zijn gedrag op dit forum, is dat zo lastig te begrijpen

Nee :) tuurlijk niet, begrijp je punt dat zonder twijfel. maar je E-hero gedrag vond ik wel grappig

niets ten nadele van je geweldige fysiek... want still mirin :)

Ik ga marcel zijn bish hitten, kan niet zo moeilijk zijn!

hoody en superfag, holmaatjes
maar hoody is liev

fingers crossed!
50euro gewed op tel aviv- psv

als psv wint heb ik 85 euro:D haha, dus 2 kg isolaat gratis;d

hoody en superfag, holmaatjes
maar hoody is liev

Honden zijn lief .. mannen die mannen lief vinden..
hawkward.jpg

Lekker expeditie robinson kijken..:D

Commerciele economie leren :sad:

Fey wtf? Ik heb NOOIT geclaimt dat ik ****ing buff ben, snap dus ook niet waarom je zoiets over mij zecht? Beetje triest om zulke woorden in mijn mond te proppen, terwijl ik jou altijd verdedigt heb tegen haters.
Bekijk opnieuw wat ik heb gezegd. Je/jullie
Ik bedoel het meer op Supernaturall maar een ander deel van mijn post is dan ook op jou bedoeld aangezien dat jullie beste vriendjes zijn en zo samen gaan trollen tegenover anderen dus val ik jou daarbij ook aan. Je zegt dat er een foto werd getrokken van jou en hem, dus als je hem niet post dan hoef je dat ook niet te posten dat iemand een foto van jullie trok, dus daarom bashte ik ook op jou :). Het is niet omdat je voor mij op bent gekomen dat ik de realiteit nietmeer onder ogen mag zien:).

Hahaha afrojack zit op TV te vertellen dat ie de hele dag emails krijgt van o.a. Frank Sinatra, die is al 13 jaar dood!:roflol:

Ja, en daarna zei hij ook in de uitzending dat hij het label bedoelde...

Terug
Naar boven