Fitness Seller

wat moet er terug op tv

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Ik kijk tegenwoordig alleen nog maar BBC,NGC,Discovery en Animal Planet, reden?
De rest is gewoon bagger imo, wat vind jij dat er terug moet komen op tv om weer te gaan kijken?
Toen ik net in NL woonde moest ik erg lachen om een 1 of andere vent die een israelische vlag over Duisenberg's woning dropte omdat dat wijf van hem pro-palestina was, als ik het goed begreep.
Heb me kapot gelachen om die man(Wilibord ofzo???), en vond het dan ook klote dat hij ineens weg was, enniewee wat missen jullie qua programma's op tv?

Niet zoveel, ik heb alles al in herhaling gezien :rolleyes:

Heartbreak High! Maar daar kijken jullie waarschijnlijk toch niet naar. :P

Strongman events op Eurosport . Die zie ik nooit meer :(

Het enige waarvoor ik de tv aanzet is De Lama's. Verder 's ochtends TMF. Ik ben nog niet zo oud, dus ik weet niet wat er terug zou moeten komen:P Oja, Top Gear vind ik wel erg gaaf om naar te kijken.

Van Kooten en de Bie, keek ik altijd samen met me vader, heb natuurlijk alleen hun laatste jaren gezien maar de vieze man vond en vind ik echt briljant die mag van mij zo weer terug op tv :D

Van Kooten en de Bie, keek ik altijd samen met me vader, heb natuurlijk alleen hun laatste jaren gezien maar de vieze man vond en vind ik echt briljant die mag van mij zo weer terug op tv :D

Haha, was hij die man die altijd van dat eigeel aan z'n muil had hangen? Die heb ik wel es gezien op youtube ofzo, dat is echt grappig xD.

De grote 3 rond 11u op The Box.
Fresh Prince, Jamie Foxx en the Wayans brothers. Geweldig.

The wayans brothers ownen Bigtime!!!

dragonball Z natuurlijk :P

the wayne brothers idd
off centre
game on
unhappily ever after
eurosport
ngc niet meer time-shared met cartoonnetwerk :(
discovery ed, ngc met beesten ....

omg die met die varkentjes. lol'd irl

Terug
Naar boven