MuscleMeat

wat moet er terug op tv

Vakantieman...

Thundercats.
Pittige Tijden.
Transformers.
Ti Ta Tovenaar.
Freggels.

En dat alles primetime!

Baywatch
MacGyver
Wayans brothers
Tracy morgan show

:D

Over Baywatch gesproken... Ik zou BH90210 ook wel weer es willen zien!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een paar nieuwe (goede) series van DBZ! :D

Two Guys, a Girl and a Pizza Place

- Jiskefet
- Jazz the rabbit
- Gaat het een beetje meneer Dröge?

Zoals Sance al aangaf, er zijn teveel herhalingen tegenwoordig. VT4 spant daarin de kroon. Simpsons, Friends, enz. de ene herhaling na de andere...

postbus X,merlina,te zalig!!

dan nog de freggles,ik vind ook dat ze nooit gestopt mochten zijn met the fresh prince of bel air...was een super programma.

ik heb ooit via sateliet op een duitse zender naar afleveringen gekeken met LL cool J en alfonso ribiero (carlton uit de fresh prince),was een super programma,voor wat ik er van verstond,speelde zich altijd af in een gym. als ik me niet vergis noemde het ''IN THE HOUSE'' effe kijke op youtube of ik er iets van vind

edit; dit is wat ik vond

YouTube - Rupaul & LL Cool J Sitcom

YouTube - In the House - The Real World (Part 1)

YouTube - In the House - The Real World (Part 2)

YouTube - In the House - The Real World (Part 3)

Zoals Sance al aangaf, er zijn teveel herhalingen tegenwoordig. VT4 spant daarin de kroon. Simpsons, Friends, enz. de ene herhaling na de andere...

Die nieuwe afleveringen houden ze dan ook nog voor 'tussendoor', wat een bulshit ook die tv-commerce en dan iedereen maar braafjes aan dat beeld gekluisterd zitten omdat ze toch niets anders uitzenden, go figure :rolleyes:

@ Enzyme Jiskefet mag wat mij betreft ook wel weer op de buis.:D

Debiteuren crediteuren: Rampenplan ook een echte klassieker. En natuurlijk de aflevering met sinterklaas (hans teeuwen) :D

sopranos, twinpeaks, 3rd rock from the sun, matrouckas, bottom

the young ones
pinky and the brain

Terug
Naar boven