XXL Nutrition

Wat nemen jullie mee naar strand/zwembad etc.

Niks

ik ga nooit naar het strand

Ik kan dit jaar niet naar het strand wegens operatie, maar ik ben vrijwel altijd in Bergen aan Zee en neem dan nul komma niks mee.
De strandtent waar ik altijd lig heeft een kok die de clubsandwich altijd macroproof maakt, die een seintje geeft als ik qua daquiri's mijn daily intake al ver voorbij ben en die heel goede grote plates maakt van gewokte kip, stukken gesneden rauwe groenten en een low carb/ low fat sausje.

Ik kan wel janken :o

Ik kan dit jaar niet naar het strand wegens operatie, maar ik ben vrijwel altijd in Bergen aan Zee en neem dan nul komma niks mee.
De strandtent waar ik altijd lig heeft een kok die de clubsandwich altijd macroproof maakt, die een seintje geeft als ik qua daquiri's mijn daily intake al ver voorbij ben en die heel goede grote plates maakt van gewokte kip, stukken gesneden rauwe groenten en een low carb/ low fat sausje.

mag ik niet een keertje mee? :o

Daar kan je prima eten inderdaad, in het dorp zelf heb ik wat minder goede ervaringen :)

een bbq niet vergeten

koelbox met: pindakaas, rijstwafels, 14 hard gekookte eiren, whey shake en 4l water. rijst met kip.

boterhammen met pindakaas, water en zonnecreme ;)

Bier

gwoon kip bakken met iets ofzo en in een bak meenemen?
of fruit bak druiven ofzo..
of noten?

Terug
Naar boven