- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kan dit jaar niet naar het strand wegens operatie, maar ik ben vrijwel altijd in Bergen aan Zee en neem dan nul komma niks mee.
De strandtent waar ik altijd lig heeft een kok die de clubsandwich altijd macroproof maakt, die een seintje geeft als ik qua daquiri's mijn daily intake al ver voorbij ben en die heel goede grote plates maakt van gewokte kip, stukken gesneden rauwe groenten en een low carb/ low fat sausje.
Ik kan wel janken![]()

En het is altijd leuk om met mede sport fanaten op een strand te chillen[emoji3]No prob, hoe meer mensen ik meesleur hoe coulanter ze met de rekening worden ^_^
Daar kan je prima eten inderdaad, in het dorp zelf heb ik wat minder goede ervaringenIk kan dit jaar niet naar het strand wegens operatie, maar ik ben vrijwel altijd in Bergen aan Zee en neem dan nul komma niks mee.
De strandtent waar ik altijd lig heeft een kok die de clubsandwich altijd macroproof maakt, die een seintje geeft als ik qua daquiri's mijn daily intake al ver voorbij ben en die heel goede grote plates maakt van gewokte kip, stukken gesneden rauwe groenten en een low carb/ low fat sausje.
Ik kan wel janken![]()

als je een snack wilt, snij een paprika in reepjes / een hele komkommer mee met schil.
maak een eiwit reep met brinta/whey/pindakaas
Idd ik eet vaak een komkommer als ik trek heb in wat lekkers jamjam
ow ow ow wat een verwennerij!Ja is ook alleen op z'n cheat day, zou te gek worden anders
Idd en daarna direct een half uurtje beachbal spelen om de calorieën te verbranden.

Jij mag ook mee hoor! Wel je eigen n*ger meebrengen.
gwoon kip bakken met iets ofzo en in een bak meenemen?
of fruit bak druiven ofzo..
of noten?