MuscleMeat

Wat stem jij op 22 november?

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Persoonlijk ben ik er nog niet over uit. Geert Wilders heeft goede punten maar zijn partij is niet erg groot en heeft dus weinig invloed.

In ieder geval niet Wouter Bos.

Wat stem jij? Geef ook een reden waarom op die partij.

er loopt al een topic

stemmen

kijk mensen je kunt alles inpuiten, of orals nemen........geen probleem!!! de keuze ligt bij jezelf!
wat ik echt niet begrijp is dat er 18 jaar lang diverse apen in rijswijk (zh) met van alles en nog wat zijn ingespoten......waaronder het hiv virus.
dat dit zo lang heeft kunnen duren, de politiek had/heeft boter op het hoofd, dit heeft jarenlang kunnen doorgaan en ondertussen kan de hele wereld hier gewoon binnen lopen en van alles doen, en word er ook nog eens 60 miljoen euro gedoneerd aan palistina, die stenengooiers die er toch niet meer uitkomen. met dit geld had een hoop andere dingen gedaan kunnen worden!
daarom ga ik op de partij van de dieren stemmen, want die hebben dit gestopt!

**** politics iederen vult zn eigen zakken in d.h..
laat u niet om de tuin leiden, vul uw eiigen zakken.

volgens mij heb jij zelf vanalles ingespoten. motorolie is toch niet zo prettig he?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

stemmen

k'heb hier nog een litertje of 5 staan, dussuhhhhhh als je wil kan je langskomen.........aanbod is geldig zolang de voorraad strekt, HAHA

ik heb mn stem op marktplaats gezet:

k*t ze hebben em verwijderd

Volgens stemwijzer PvdA.

christen unie kwam bij mij eruit bij stemwijzer.nl

is een best rechtse partij.. en blijkbaar past het bij mij dus ga dat stemmen ;)

Terug
Naar boven