AndroidHealthClinic

Wat stem jij op 22 november?

cda of vvd - hopelijk hebben die een meerderheid straks.

Nr. 2 op de lijst van 1NL - Joost Eerdmans

SP
Jan Marijnissen

Ik heb nou Kieskompas.nl - Bepaal uw positie in het politieke landschap gebruikt om te kijken welke partij mij beste ligt. Dat was wel andere koek 1e CDA 2e PVDA en 3e SP

Maar ja als CDA wint willen ze regeren met VVD en daar heb ik een broertje dood aan. Dus dan wordt het toch PVDA en hopelijk wordt het dan een coalitie PVDA en CDA.

nee alsof dat veel zal gaan bereiken. compromissen tot en met

Ik stem op lauw..

stem op Geert , dacht eerst nog vvd omdata invloed groter is maar jah denk als iedreen dat doet je eigenlijk dus niet kiest wat je wilt kiezen en daardoor geert dus idd geen grote kans maakt

Zalm - VVD

Als centrum rechts liberaal is VVD de partij die het dichtst bij mij staat, alhoewel ik op zaken als openbaar vervoer, etc wel heel anders denk.

De one-issue politics die veel kiezers over de streep trekken is gewoon heel misleidend. Zoveel SP stemmers die de strekking van het gedachtengoed gewoon niet beseffen, dat is spijtig. Je kan je wel doodstaren op een of enkele punten, maar in de komende 4 jaar waar je voor kiest zullen er een breed scala aan onderwerpen naar voren komen waar velen niet over nadenken mbt de huidige keuze.
Ik raad om die reden aan om eventuele belemmeringen om een partij te stemmen die het dichtst bij je staat te negeren, en toch het bredere geheel in ogenschouw te nemen.

Blanco!

SP

Agnes Kant.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijd voor de revolutie :D Wat zijn sommige rechtsen toch jankebalken met een doemdenkerij die ongekend is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijd voor de revolutie :D Wat zijn sommige rechtsen toch jankebalken met een doemdenkerij die ongekend is.

Haha, wie jankt er nu precies? Het gaat best aardig in Nederland, dus vergeet die revolutie maar ;)

Het gaat ook best aardig, maar ik ben niet bang voor welke regering dan ook. Sommige rechtsen doen het voorkomen alsof we volledig naar de klote gaan als links aan de macht komt. Dat terwijl rechts nu al 2 keer een kabinet heeft laten knallen met alle gevolgen van dien.

Alle gevolgen van dien... zoals vervroegde verkiezingen?

Ik moet wel zeggen dat een links kabinet voor de komende 4 jaar, in een periode waarin de globalisering zich in een almaar sneller tempo zal voltrekken, met een 'sociaal' beleid (denk aan terugdraaien vpb tarief, hogere looneisen, zorg opnieuw herzien) de nederlande economie wel degelijk zal stagneren, of in ieder geval zijn concurrentiepositie zal verliezen. In mijn ogen niet een doemscenario maar ik zie het land vele malen liever onder een ander beleid.
Niet dat de huidige gang van zaken niet voor verbetering vatbaar zijn, maar ik geloof dat het land beter af is onder een CDA/VVD(/3e) regering.
Zo zie ik initiatieven tot het herleven van het Europees grondwettelijk verdrag graag aan, om zodoende eindelijk eens met zaken als de protectionistische (landbouw) maatregelen af te rekenen.
Verder zie ik een vvd voorstel om het ontslagrecht te versoepelen ook heel graag aangenomen worden.
Just to name a few...

Terug
Naar boven