AndroidHealthClinic

Wat stem jij op 22 november?

Ik ga pvv stemmen.
Goed programma wat mij op zeer veel punten aanspreekt.

Alleen vind ik dat de media zich heel erg op pvda,cda,sp enz richt en daar zullen wel de meeste stemmen op komen op die nerds.. :S

Geert aan de macht! :D

stemwijzer zei SGP :rolleyes: had er eigenlijk nog nooit van gehoord maar die zijn flink rechts of niet? 2e was LPF, slaat nergens op, was wss alleen omdat ik invulde dat een boerka verboden moet worden ?
ik denk dat t cda wordt

eerste was fortuyn, 2e partij voor de dieren :rolleyes: en 3e sp. ik heb geen flauw idee

ik ga mah voor geertje

• Topic Starter Topic Starter
Ik ook geert. Definitief nu.

joost eerdmans

Alvast een voorproefje voor de SP-stemmers:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens stemwijzer met grote voorsrpong op anderen Groenlinks :eek: en als 2e kwam er VVD uit.

VVD is een grote partij kan daarom ook wat bereiken, stem liever op Wilders maar die heeft minder invloed. Rutte of Verdonk ofzo denk ik

vvd

geert wilders en lpf kwamen bij mij op 1 en 2 bij de stemwijzer (vvd 3) maar dat is een beetje weggegooide stem, aangezien geen van beide toch niet aan de macht komen

Misschien groenlinks, misschien niets. Volgens die k*tstemwijzer stond Wilders onderaan gelukkig.

• Topic Starter Topic Starter
vvd

geert wilders en lpf kwamen bij mij op 1 en 2 bij de stemwijzer (vvd 3) maar dat is een beetje weggegooide stem, aangezien geen van beide toch niet aan de macht komen
Weetje wat het is, Geert zal niet aan de macht komen idd. Maar de VVD durft z'n bek niet open te trekken net als alle andere partijen. Hij durft tenminste te spreken en daarom gaat mijn stem naar hem.

vvd

als iedereen zo gaat denken wel ja, gewoon lijst 13 nr 1 en help geert aan zetels :cool:

veel mensen denken het zelfde als geert, laten we dan ook allemaal op hem stemmen :D

ipv op die linkse rakkers :rolleyes:

ik denk dat ik gewoon op het lekkerste wijf ga stemmen : Mevrouw Sterk van het cda :P

geert is wel eerlijk. Verdonk valt mij zwaar tegen met dat verplicht mijn kind naar een zwarte school sturen.
Helft van de dag gym en de rest word besteed aan lessen over hoe je een uitkering moet aanvragen en hoe je wiet kan ondescheiden van salieblaadjes.
Die pastors kan nog niet in Pim's schaduw staan.
Geert of anders VVD er zit zo'n filosoof bij de eerste 10 van de vVd kweet echter niet hoe die heet. Als ik dat weet krijgt hij mijn stem.

Terug
Naar boven