Fitness Seller

Wat te doen als je wat verkeerd heb gegeten??

dirko

Novice
Waardering
0
Wat te doen als je wat verkeerd heb gegeten?

Iedereen kent het wel, volgens mij:P

Je bent op een feestje en je eet te veel van de snacks die op tafel liggen! Of je hebt een date en voor dat je het weet zit je al aan je 5de drankje! Of je moeder of vriendin vraagt je op een laat tijdstip heb je zin in een patat shaorma en voor dat je het weet heb je het alweer op!! Je bent aan het shoppen en met een maat (die niet traint) en hij zeg kom late we even naar de Macdonald, en voor dat je het weet ben je bezig met je 2de BIGMAC hahah

Hoe kan je het voorkomen? en wat doe je naardat je het al hebt genutigd?

gewoon tandenborstel nadien de keel insteken en boven de plee gaan hangen

Gewoon doorgaan.

karakter kweken en eraf blijven :D bij de mac hebben ze ook salaadjes die niet slecht zijn

Wat te doen als je wat verkeerd heb gegeten?

Iedereen kent het wel, volgens mij:P

Je bent op een feestje en je eet te veel van de snacks die op tafel liggen! Of je hebt een date en voor dat je het weet zit je al aan je 5de drankje! Of je moeder of vriendin vraagt je op een laat tijdstip heb je zin in een patat shaorma en voor dat je het weet heb je het alweer op!! Je bent aan het shoppen en met een maat (die niet traint) en hij zeg kom late we even naar de Macdonald, en voor dat je het weet ben je bezig met je 2de BIGMAC hahah

Hoe kan je het voorkomen? en wat doe je naardat je het al hebt genutigd?

Zolang je het niet vaker dan 1 keer per week doet helemaal niets veranderen.
Af en toe cheaten mag best

Alles gebeurt voor jij het weet. Mss eens nadenken voor je iets doet?

En welke moeder gaat er 's nachts nog patat shoarma klaarmake? :D

Gewoon genieten van het leven, geen spijt hebben en de dag erachter opvangen met een runners high en nog meer genieten

gewoon een balansdag, en anders ff sonja bellen. misschien dat zei een oplossing heeft :dunno:

Ik heb wel eens kroketten en bitterballen midden in de nacht om 5 uur in de microwave gedaan. Erna wel ogegeten. Ik was zat en had honger

1 keer per week cheaten maakt toch niet veel uit ?
net als of je van 1 keer mac ineens heel dik word als je het nou iedereen week doet..

bleh gwn dag erna gezond vreten en gisteren vergeten?

hangyourself.com

Kom op, je bent geen pro man.

Terug
Naar boven