Fitness Seller

Wat te doen als je wat verkeerd heb gegeten??

paar setjes 20 repper op de squat! en voor de luie honden: 10 km hardlopen (als het je lukt met volle maag)

Wat te doen als je wat verkeerd heb gegeten?

Iedereen kent het wel, volgens mij:P

Je bent op een feestje en je eet te veel van de snacks die op tafel liggen! Of je hebt een date en voor dat je het weet zit je al aan je 5de drankje! Of je moeder of vriendin vraagt je op een laat tijdstip heb je zin in een patat shaorma en voor dat je het weet heb je het alweer op!! Je bent aan het shoppen en met een maat (die niet traint) en hij zeg kom late we even naar de Macdonald, en voor dat je het weet ben je bezig met je 2de BIGMAC hahah

Hoe kan je het voorkomen? en wat doe je naardat je het al hebt genutigd?

Waarom zou je dat willen voorkomen?

Junkfood = Good food.

1. Na het kauwen uitspugen
2. Uitkotsen
3. De dag erna darmen legen m.b.v. een goed laxeermiddel
4. Veel duursporten en tijdens rust je zo koud mogelijk kleden
5. Liposuctie

Maar serieus, zoals gezegd: natuurlijk moet je ervan genieten en je niet teveel aantrekken van de eventuele 'slechte' invloed die het heeft op je gezondheid.

Ook 'ongezond' voedsel is nog altijd voedsel en het menselijk lichaam is vrij flexibel. Als af en toe junken al een effect heeft op je gezondheid en/of uiterlijk is dit zeer minimaal tot verwaarloosbaar.

Zie af en toe junken dan ook niet als een zonde, iets dat je eigenlijk niet behoort te doen als gedisciplineerde sporter, maar als vorm van plezier een waardevol onderdeel van je eetpatroon. Af en toe junken en genieten moet, anders is je eetpatroon niet compleet. Tenzij je het junken totaal niet mist natuurlijk he, enkel vanwege sociale verplichtingen junken vind ik nogal stom. Neem dan inderdaad gewoon een salade ipv een burger.

balansdag kan ook.
Alleen maar eiwitten, goentjes en goede vetten

kotsen is ook goeie optie is er direkt uit! Tandenborstel Whaahah best funny

meestal ga ik dan heeeeeeel hard huilen.

Doorvratsen onder het motto; ''Ik zit in de bulk".

Als je in de bulk zit is het toch geen probleem? Als ik in de bulk zit en ik heb zin in volle chocomel en als we met klasgenoten gaan de albert heijn gaan neem ik gewoon die chocomel hoor. Ik heb zelf 4 maanden me stikt aan me voedings schema gehouden en dat gaat op een gegeven moment tegen staan!

Zolang je al je eten in je voedings schema eet en verder nog meer eet is er niks aan de hand volgens mij!

gewoon lekker gaan pitten en volgende dag goed eten...niet zoooo serieus.

p*ssy, daar ben je toch zelf bij als je wat in je bek propt

verkeerd gegeten

naar mekka om vergeving .en smeken he:D

neem je toch die chickenwrap. niet zo heel slecht toch?

Weetje hoe klein die chickenwrap is bij de McDonalds?
Zooo klein en veel te veel saus

Terug
Naar boven