AndroidHealthClinic

Wat te doen ?

Bezoekers in dit topic

timmiboy

Cool Novice
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
49
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
51kg
Hallo, in mijn eerdere topic vroeg ik of het verstandig was om geïsoleerde oefeningen te doen. Dat werd afgeraden. Wat nu doen om sterker te worden ? Gewoon veel eten gaat wek lukken :p.
 
Hallo, in mijn eerdere topic vroeg ik of het verstandig was om geïsoleerde oefeningen te doen. Dat werd afgeraden. Wat nu doen om sterker te worden ? Gewoon veel eten gaat wek lukken :p.

Squat, deadlift, heavy presses, go!

En veel eten gaat wel lukken? Veel onderschatten het ;)
 
Probeer vooral compound oefeningen te doen:
- deadlift
- squat
- military press
- barbell row
- bench press
- power clean
- chin / pull ups
(eventueel met wat extra isolatie)

Voor een beginner zou ik aanraden om een fullbody te doen zoals starting strength van Mark Rippetoe of stronglifts 5x5
 
Denk niet beginnen met stronglifts 5x5.

Beter eerst de beweging eigen worden, 3x8 of 3x10 met wat minder gewicht. Na 2 weken gewichten gaan uitbouwen.

Veel eten is ****ing simpel trouwens. Dat kan ik nog beter dan slapen :)
 
Rippetoe starting strenght of Stronglifts 5x5

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 11:43 ----------

Denk niet beginnen met stronglifts 5x5.

Beter eerst de beweging eigen worden, 3x8 of 3x10 met wat minder gewicht. Na 2 weken gewichten gaan uitbouwen.

Veel eten is ****ing simpel trouwens. Dat kan ik nog beter dan slapen :)

Je weet dat stronglifts en SS gericht zijn op de beginner op het bouwen van kracht en techniek? Wat je hier zegt is complete stront imo
 
Rippetoe starting strenght of Stronglifts 5x5

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 11:43 ----------



Je weet dat stronglifts en SS gericht zijn op de beginner op het bouwen van kracht en techniek? Wat je hier zegt is complete stront imo

Ik zou persoonlijk ook gewoon gelijk een schema voor hypertrofie aanraden.
 
Hallo, in mijn eerdere topic vroeg ik of het verstandig was om geïsoleerde oefeningen te doen. Dat werd afgeraden. Wat nu doen om sterker te worden ? Gewoon veel eten gaat wek lukken :p.

Vergeet niet te vermelden dat je 13 jaar bent ;)
 
Vergeet niet te vermelden dat je 13 jaar bent ;)

Wederom

7y7zv3t.gif
 
Back
Naar boven