BelowZero
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 170
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ben je negatief man... slaat nergens op. Je hebt er misschien wel verstand van, maar doe even normaal.
Wat ben je negatief man... slaat nergens op. Je hebt er misschien wel verstand van, maar doe even normaal.
Ik negatief? nee hoor vind het gewoon leuk als mensen termen roepen waar ze helemaal geen zak van af weten.

Met je impressie dat het niet mogelijk is om vanuit z'n huidige staat voor de zomer lean te zijn en schuilen achter discussie over wazige bodybuilding termen maak je niet de indruk er wel wat van af te weten.Ik negatief? nee hoor vind het gewoon leuk als mensen termen roepen waar ze helemaal geen zak van af weten.
Juist wel, genoeg skinny guys die dat hebben.Iedereen kan in 6 maanden flink afvallen maar dat maakt nog niet dat je er strak en met sixpack uit ziet
Eigenlijk wel ja, alleen niet letterlijk natuurlijk.Hij moet gewoon zijn vet omzetten in spier, dat is win-win!![]()
Ben geen skinny guy dus dat weet ik dan weer niet maar als jij het zegt zal ik maar aannemen dat het zo isJuist wel, genoeg skinny guys die dat hebben. ---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:16 ---------- Eigenlijk wel ja, alleen niet letterlijk natuurlijk.
Ben geen skinny guy dus dat weet ik dan weer niet maar als jij het zegt zal ik maar aannemen dat het zo is

Ben geen skinny guy dus dat weet ik dan weer niet maar als jij het zegt zal ik maar aannemen dat het zo is
Wel bij de les blijven! Ik was degene die zei dat hij het deze zomer niet meer zou redden.Ben anders zo behulpzaam ts te vertellen hoe het wel moet?