Fitness Seller

Wat te doen

hij moet eerst gewoon cutten

Cutten en spieren groeien tegelijk.

Vanaf 20% kun je heel wat afvallen en met de energiereserve die je daarin hebt toch progressie maken om te groeien, zeker als beginner op dat vlak.

Lean bulk en clean bulk is niet hetzelfde maatje

Ik negatief? nee hoor vind het gewoon leuk als mensen termen roepen waar ze helemaal geen zak van af weten.
Met je impressie dat het niet mogelijk is om vanuit z'n huidige staat voor de zomer lean te zijn en schuilen achter discussie over wazige bodybuilding termen maak je niet de indruk er wel wat van af te weten.

Iedereen kan in 6 maanden flink afvallen maar dat maakt nog niet dat je er strak en met sixpack uit ziet

Hij moet gewoon zijn vet omzetten in spier, dat is win-win! :rolleyes:

Juist wel, genoeg skinny guys die dat hebben. ---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:16 ---------- Eigenlijk wel ja, alleen niet letterlijk natuurlijk.
Ben geen skinny guy dus dat weet ik dan weer niet maar als jij het zegt zal ik maar aannemen dat het zo is

Ben anders zo behulpzaam ts te vertellen hoe het wel moet?
Wel bij de les blijven! Ik was degene die zei dat hij het deze zomer niet meer zou redden.

Maar als ik de TS was zou ik me kop in de wind gooien en luisteren naar die andere al was het alleen al om mijn ongelijk te bewijzen.

Terug
Naar boven