MuscleMeat

Wat te eten op school?

Kwark met muesli :) Gekookte eieren

Damn niet eens zo'n slecht idee, dat ik dat nooit eerder heb bedacht. Is het alleen niet enorm smerig ?

Ja, ik vind 't uber ranzig to be honest, maar m'n vriend zweert erbij en zuipt z'n biefstuk, aardappelen en broccoli gewoon op na 't trainen, evenals z'n pasta ("smaakt naar tomatensoep van de chinees").

Ja, ik vind 't uber ranzig to be honest, maar m'n vriend zweert erbij en zuipt z'n biefstuk, aardappelen en broccoli gewoon op na 't trainen, evenals z'n pasta ("smaakt naar tomatensoep van de chinees").

Got to be kidding me. Echt?!
Ik vind eten een sociale aangelegenheid en wil er daarnaast graag van genieten..

Dag mensen,
Ik zit al een tijdje met een probleem m.b.t gezond eten op school. Ik vind het heel lastig om gezond te eten op school aangezien er zo weinig dingen zijn die snel,makkelijk en gezond mee te nemen zijn. Wat ik nu neem is namelijk brood met kipfilet en soms andere vleeswaren en veel appels en bananen. Er is een tijd geweest waar ik wel bijvoorbeeld kip,ei en sla meenam. Toch merkte ik dat ik dit niet vol hield en je werd ook nog eens raar aangekeken(ik weet dat je daar schijt aan moet hebben maar is toch vervelend). Hoop dat jullie wat tips hebben!

Groeten Chris : )
Gatver mensen hoe krijgen jullie het weg , vlees in je shake haha!
Maar je hebt tegenwoordig ook kip in blik, target heet het, te koop bij de AH bij de sla versierders, en bij muscle meat..
Super handig, goed te eten en hoeft niet in de koelkast.
Komkomer en rijstwafels zijn ook prima mee te nemen..

Nam altijd mijn eigen "chop choy" met extra veel kip mee
En heel veel brood met kipfilet
Totdat ik uiteindelijk pasta/tonijn gewoon koud tussen de 2 lesuren (in BE duurt een lesuur 50 min, maar dikwijls krijg je 10 min pauze tussen 2 lesuren, de meesten gingen dan buiten een sigaret roken, ik at dan vlug wat uit mijn "bakje"), zat meer eten in mijn rugzak dan boeken...

Terug
Naar boven