Fitness Seller

zit ver onder cut maar geen honger meer?

ik raad je aan om mijn bericht die je net hebt gequote nog een keer te lezen.
Dit steeds te herhalen tot je snapt waarom je reactie niet klopt.
Haha wat? Er is niet veel mis met mijn begrijpend lezen. Een poging dit zo te laten lijken (in bijzonder matig Nederlands overigens) van een random persoon op een forum, met een handtekening in het Engels die je doorgaans ziet bij een 12-jarig persoon, verandert daar niet heel veel aan.

Doe jezelf een lol en speel niet de intellectkaart. Het komt in jouw geval ietwat treurig over en het maakt je claims niet opeens waar.

shots fired :popcorn:

Haha wat? Er is niet veel mis met mijn begrijpend lezen. Een poging dit zo te laten lijken (in bijzonder matig Nederlands overigens) van een random persoon op een forum, met een handtekening in het Engels die je doorgaans ziet bij een 12-jarig persoon, verandert daar niet heel veel aan.

Doe jezelf een lol en speel niet de intellectkaart. Het komt in jouw geval ietwat treurig over en het maakt je claims niet opeens waar.
Jij maakt snel vrienden zeker :rolleyes:

Ik heb dan nooit honger
Hoe komt dat? in dit dieet eet je alleen eiwit en kcal arme/vezel rijke groentes.
geen carbs, geen vetten.
Gevoel van verzadiging wordt vooral bepaald door de hoeveelheid vetten die je eet.

ik raad je aan om mijn bericht die je net hebt gequote nog een keer te lezen.
Dit steeds te herhalen tot je snapt waarom je reactie niet klopt.

Ga jij maar eens een keto diet volgen die laag in eiwit/vezels is en hoog in vet.
zeker weten dat jij helemaal gek zult worden van het hongergevoel dat je krijgen zal.

Ga jij maar eens een keto diet volgen die laag in eiwit/vezels is en hoog in vet.
zeker weten dat jij helemaal gek zult worden van het hongergevoel dat je krijgen zal.
"Ga jij maar eens". Goed argument. Not.

Allereerst, als je in een deficiet zit wil je altijd hoog in vezels zitten. Vezels = verzadiging. lijkt me niet zo ingewikkeld. Vezels zijn geen macro. Goed, in theorie zou je het onder koolhydraten kunnen scharen maar dat is een beetje de term stretchen.

Vet verzadigt het meest. Je krijgt alleen te maken met het issue dat je kcal voor kcal moet gaan kijken. Daarnaast kom je met een dieet met heel veel vet erg laag in volume te zitten qua voeding. Hetgeen niet goed werkt omdat volume ook een factor is.

Dus je kan er het beste zaken met veel volume aan toevoegen. Dat kan o.a. door er eiwit aan toe te voegen (even buiten het feit dat je sowieso relatief hoog in eiwitten wilt zitten om je vvm te sparen) bij doen om het beste van een aantal werelden te krijgen. Het is dus niet zozeer een magische formule waarbij je vetten moet elimineren, maar meer een kwestie van balans.

Maar om te claimen, zoals jij in je post deed, dat je vetten laag moet houden (géén vetten, zoals jij het zegt) voor verzadiging is gewoon onjuist. Je probeert nu alleen een geforceerd, fictieve en nutteloos theoretische omstandigheden te creëeren die het gelijk van jouw innovatieve dieet aan zou moeten tonen. Waar slaat dat in godsnaam op? Doe je dat altijd zo?

Maar ik kap hiermee, als de quote hierboven namelijk de diepgang is, dan heeft het weinig zin inhoudelijk met je erover te communiceren. Beetje hetzelfde als in een gemiddeld dorpscafé technische gesprekken over MMA aanknopen. Het is erg nutteloos.

Of heb ik nou een grote bek? And do I even lift? :roflol:

Laatst bewerkt:
"Ga jij maar eens". Goed argument. Not.

Allereerst, als je in een deficiet zit wil je altijd hoog in vezels zitten. Vezels = verzadiging. lijkt me niet zo ingewikkeld. Vezels zijn geen macro. Goed, in theorie zou je het onder koolhydraten kunnen scharen maar dat is een beetje de term stretchen.

Vet verzadigt het meest. Je krijgt alleen te maken met het issue dat je kcal voor kcal moet gaan kijken. Daarnaast kom je met een dieet met heel veel vet erg laag in volume te zitten qua voeding. Hetgeen niet goed werkt omdat volume ook een factor is.

Dus je kan er het beste zaken met veel volume (dat kan met eiwit gebeuren bijvoorbeeld) bij doen om het beste van een aantal werelden te krijgen. Het is dus niet zozeer een magische formule waarbij je vetten moet elimineren, maar meer een kwestie van balans.

Maar om te claimen, zoals jij in je post deed, dat je vetten laag moet houden (géén vetten, zoals jij het zegt) voor verzadiging is gewoon onjuist. Je probeert nu alleen een geforceerd, fictieve en nutteloos theoretische omstandigheden te creëeren die het gelijk van jouw innovatieve dieet aan zou moeten tonen. Waar slaat dat in godsnaam op? Doe je dat altijd zo?

Maar ik kap hiermee, als de quote hierboven namelijk de diepgang is, dan heeft het weinig zin inhoudelijk met je erover te communiceren. Beetje hetzelfde als in een gemiddeld dorpscafé technische gesprekken over MMA aanknopen. Het is erg nutteloos.

Of heb ik nou een grote bek? And do I even lift? :roflol:

hoezo nou weer "mijn innovatieve dieet"
Ooit van lyle mcdonald gehoord? hij is de bedenker van dit dieet.

hoezo nou weer "mijn innovatieve dieet"
Ooit van lyle mcdonald gehoord? hij is de bedenker van dit dieet.
Ja alleen hij beperkt vetten niet omdat het niet verzadigend is (dit is hoe jij het namelijk letterlijk uitlegt) maar omdat er domweg niet veel ruimte is voor wat anders, als je het behapbaar wilt houden qua basiszaken, met een dergelijk groot deficiet. Bijvoorbeeld om je vvm te sparen. Hence hoog in proteïne.

Je loopt vrolijk te posten maar je zegt eigenlijk helemaal niets.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven