cnh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.305
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 86kg
Voor causatie heb je meer dan een sterke correlatie nodig, hoe sterk deze ook is. Organisaties kunnen dat wel roepen maar dan hebben ze nog steeds goed bewijs nodig. Gehakt is trouwens ook gewoon bewerkt, meer dan bacon in ieder gevalJa ik begrijp wat je bedoelt. Hamburger is trouwens niet altijd verwerkt vlees (je kan het gwn zelf maken met gehakt), verwerkt is bacon, salami, worstjes, hot dogs en ham. De correlatie in wetenschappelijke onderzoeken is zo sterk dat veel organisaties nu zeggen dat er wel sprake is van causatie. Daarnaast zit er niks voedzaams in. Af en toe een steak is niet erg, maar mn boterham vullen met ham of salami is niet verstandig. Ik doe dan liever Humus, avocado, banaan, 100% pindakaas, geitenkaas etc.
Nogmaals het is ieders eigen keuze.
Steak is al helemaal weer wat anders, dat is practisch onbewerkt vlees. En hoezo zit er niets nuttigs in bewerkt vlees? het aminozuur profiel van de eiwitten gaat er niet op achteruit dus ik vind dat een beetje een rare stelling.
Helemaal gelijk dat het ieders eigen keuze is, dat mag ook gewoon op basis van jouw mening. Maar als je iets als feit beweert moet dat wel onderbouwd kunnen worden met empirisch bewijs.

)

.... Misschien hou ik stiekem wel gewoon van trainwrecks.