MuscleMeat

Wat van eiwitten moet gebruiken?

Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
9%
Hey jongens,

Ik ben al een paar weken iemand aan het trainen die best op leeftijd is maar heb een vraag.
Ik vroeg me af wat de beste eiwitten zijn die hij kan gebruiken. Ik dacht zelf of en whey protein of een die langzaam wordt opgenomen.

Hij is 52 jaar.
Hij weegt 75kg.
Hij is 1,85m.
Hij heeft een vetpercentage van 11%.
Hij traint 4 keer in de week doet veel lichaams gewichts oefeningen.

Welke supplementen zou nog kunnen werken voor iemand van deze leeftijd?

Alsvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Een sneltrein of een stoptrein?

Hoelang trein jij al?
Alsvast beginnen met een whey na de treining kan zeker geen kwaad!

Opeens heb je het.

Ruud gefeliciteerd !

En hoe komt hij bij jou, met de trein of fiets?

Ik heb al verbertert de tekst staat al trainen. Op het plaats van geintje maken zou je kunnen helpen? Ik heb op me mobiel aan het schrijven vandaar.

Hier ben ik het wel mee eens, dat gejank op spelling altijd.
Maar ik ben te onervaren om je te kunnen helpen, ongetwijfeld dat anderen dat wel kunnen.

Ik heb al verbertert de tekst staat al trainen. Op het plaats van geintje maken zou je kunnen helpen? Ik heb op me mobiel aan het schrijven vandaar.
Wat ? en wat ?! :o
nou sorry maar hier begrijp IK zelfs niks van...........

Maar gewoon GOED eten als ik je goed begrijp (vraag) .......
supps, meh..........

Vind je het dan niet raar dat iemand die al 8 jaar traint, niets weet over de basis van eiwitten? Sterker nog, zijn coach komt hier voor advies vragen .. Over de basis!

LOL, lees dit berichtje nog eens aandachtig door dan! Maar ik wil je best helpen hoor.

Ik heb mijn tekst al aangepast in trainen. In plaats van een een geintje te maken zou je mij ook kunnen helpen. Ik ben op mijn mobiel aan het typen dus vandaar dat ik overkom als een r*tard.

• Topic Starter Topic Starter
Weet je jongens ga maar portugees leren in 8 jaar dan praten we veder dan. Nederlanders zelf hebben ook moeite met nederlands. Wil jullie zo op in gaan nederlands staat als nummer 3 van moeilijkste taal.

wat wil je bij deze man bereiken met supps?

als hij goed eet.... voldoende eiwitten binnen krijgt heeft hij die niet extra als sups nodig
Al kunnen ze wel makkelijk zijn.
whey= snelle eiwitten, bij het ontbijt of na de training
casein= trage eiwitten, voor het slapengaan (of hij eet hier kwark)

wat extra vitamines kan nooit kwaad.
hoe staat het met zijn herstel/ spierpijn?

waar je rekening mee moet houden is dat spiergroei wat langzamer kan gaan als je wat ouder wordt.... maar misschien mag dat ook... gewoon stug doorgaan

De kerel heeft een punt, voordat we allemaal grammarnazi gaan uithangen.......bash op zijn topic mocht je dat nodig achtten, niet op spelling.

Dat zegt niet veel!
Is ie verder gezond?
Heeft ie allergieen?
enzovooort

Enige waar ik aan kan denken is een goeie multi-vit.....grandpa-style :p

Hoezo train je iemand, als je zelf de basis niet eens weet?
Mag hopen dat hij jou niet betaald.

Edit: caseine zou beter werken bij jongeren en whey bij ouderen, ooit eens artikeltje oid van gelezen.
Niet dat het zoveel boeit, de basis is je voeding namelijk, krijgt die ouwe niet genoeg eiwitten weggewerkt, gooi je er een shakeje bij.

Laatst bewerkt:
"Eiwitten gebruiken"

..

Terug
Naar boven