XXL Nutrition

Wat van eiwitten moet gebruiken?

Begin maar met meer eten.

Grammar Nazi's hehe

maar serieus, eiwitten zijn in principe eiwitten, bedoel je time released of snel of? zeg het maar..

beste kan je gewoon bij XXL of Bodylab of B&F kijken naar whey proteïne, of caseine die je voor het slapen drinkt voor 7 uur amino afgifte etc..

maar ist voor herstel of om te groeien? want groeien kan ook met AAS hehe

Zorg gewoon dat hij zo'n 2 gram per kg VVM aan eiwitten binnen krijgt. Een whey shake kan daar een handige aanvulling op zijn.

wat is deze

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo train je iemand, als je zelf de basis niet eens weet?
Mag hopen dat hij jou niet betaald.

Edit: caseine zou beter werken bij jongeren en whey bij ouderen, ooit eens artikeltje oid van gelezen.
Niet dat het zoveel boeit, de basis is je voeding namelijk, krijgt die ouwe niet genoeg eiwitten weggewerkt, gooi je er een shakeje bij.

Ik heb wel de basis alleen hij is ouder ik heb daar geen ervaring mee. Ik ben van mening eerst alles uit eten alleen dan pas supplementen gebruiken. Ik ben aan het afstuderen voor nasm als je dat ken.

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 17:08 ----------

Grammar Nazi's hehe

maar serieus, eiwitten zijn in principe eiwitten, bedoel je time released of snel of? zeg het maar..

beste kan je gewoon bij XXL of Bodylab of B&F kijken naar whey proteïne, of caseine die je voor het slapen drinkt voor 7 uur amino afgifte etc..

maar ist voor herstel of om te groeien? want groeien kan ook met AAS hehe

Het is puur voor herstel. Want deze man eet denk gezonder dan veel die hier op site zitten. Het is een heel gezond man.

Waarom heeft hij dan supplementen nodig?

Terug
Naar boven