XXL Nutrition

Wat vind jij top in de sportschool?

Neen :D Echt mega chill genoeg machines voor biceps waar de mooiboys zich met bezig houden. Alles dat ze zouden moeten doen doen ze gewoon niet. 90% van de tijd zijn zowel de flat, incline als decline benches vrij enz.. En 99% van tijd is het squat rek vrij.

@ de posts hierboven: dus jullie zijn die types die curlen en squatten in het vrij dip rack :grumble:

Ik wil gaan benchen hangt er nog 30kg aan elke kant aan de stang maar geen handdoekje op de bank en de vorige gebruiker is naar een ander apparaat gelopen...
Het was rustig dus ik denk mischien doet deze meneer allebij de apparaten afwisselen, dus ik loop naar hem toe en vraag hem of ie nog bezig was omdat er ng gewicht op lag..

Deze meneer was dus vergeten het er af te halen bood netjes z'n excuses aan en wou zelfs wel ff helpen opruimen maar dat hoefde van mij niet..
Toch wel fijn dat je dan iniedergeval nog een normale reactie krijgt.. 99% van de tijd gaat het heeeeel anders!

Dat er een gratis sauna is in de kleedkamer :)
Vooral lekker als je grote spiergroepen hebt getraind zoals benen of rug. Effe kwartiertje ontspannen en dan afspoelen onder koude douche. Heerlijk.

Ook heb ik niks te klagen qua apparatuur. Er hebben vroeger ook enkele wedstrijd jongens getraind.

Elke grote stad in Nederland zou zo'n sportschool moeten hebben waar je gewoon tegen betaling een dag kunt trainen, of een abonnement kunt afsluiten. Wow ... wat ben je als eigenaar trots als je zo'n gym hebt!

Valt overigens op dat in Amerika de gym's meestal in hoge loodsgebouwen zitten en niet in kleine lage winkelpandjes zoals hier vaak het geval is.

Dat ik gwn mag curlen in t squatrack

Dat de dames van de professionele dansschool op dezelfde locatie trainen :)
En dat ze altijd 100% geven tijdens het rekken en strekken (tent-in-me-broek).

ehhm...:scratch:

Wauw deze bump is zo groot dat je nog op dezelfde pagina als russian bear kan posten :roflol:

Mezelf

• Topic Starter Topic Starter
bump!

fitnesscentrum noord:
- begeleiding
- geen gelul maar lekker trainen sfeer
- zelden wachten op bankjes e.d.
- zelden superdudes

Terug
Naar boven