Fitness Seller

Wat vinden jullie van Nederlandse meiden die...

Alle vrouwen zijn potverdomme k*thoeren! :D

Iedereen is gelijk, dus ze doen maar. Neemt niet weg dat als ze het alleen maar met n*gers willen doen ik er zoiezo geen groot idee van heb. Je hebt zo ook van die meiden die het alleen met marrokanen willen doen, lijkt wel een beetje een hype.

...

Laatst bewerkt:
Geen enkele probleem mee, komt andersom ook zo vaak voor

...

Laatst bewerkt:
keizersnee gehad zeker?

an absolute no-no

Absolute no-no :roflol:

Hij is toch HardcoreNL... zie je die al met een enigszins getinte dame lopen? Dat hij beweert niet racistisch te zijn is kul.

De enige soort meid die hij waarschijnlijk wil heeft pupillen als dubbeltjes, een aussie aan en heeft de zijkanten van haar haren weggeschoren. Haar favoriete muziek is Speedcore en Terror.

u mad ?

Als t nou bleef bij de "potloodwenkbrauwen coolcat kleding dikke wijven" had ik er niet warm of koud van kunnen worden.

Uitzonderingetje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb me ooit eens laten vertellen dat een penis van een n*ger nooit tegen kan vallen, en aangezien veel vrouwen toch een afgunst hebben van kleine derde beentjes lijkt het me duidelijk waarvoor zij liever een n*ger hebben (uit hun oogpunt gezien).

Heb me ooit eens laten vertellen dat een penis van een n*ger nooit tegen kan vallen, en aangezien veel vrouwen toch een afgunst hebben van kleine derde beentjes lijkt het me duidelijk waarvoor zij liever een n*ger hebben (uit hun oogpunt gezien).

Penis van een n*ger valt niet mee nee:dunno:

Zoveel fail in één post.

- De penis van n*gers zijn statistisch even groot als die van blanken
- Afgunst is iets willen hebben wat iemand anders heeft (wat je bedoelde was afkeer)
- Vrouwen zijn in dat opzicht veel minder oppervlakkig dan mannen
- ' Heb me ooit eens laten vertellen ' , dan moet het wel kloppen.

Insanityy heeft een kleine derde been!

Ja, vooral als uit hun post blijkt dat ze niet al te groot geschapen zijn, daar houd ik wel van

Wij zijn niet 'stoer' genoeg :(

Terug
Naar boven