XXL Nutrition

wat vinden jullie..?

• Topic Starter Topic Starter
haha ik ben bang dat het wel makkelijk zal zijn ja. maar had met 17 weken nergens last van.. zelfs niet van een down.

alleen nagekuurd met 3x 5000iu iedere 5 dagen 5000iu genomen.

5000 is wel veel om in 1x te zetten steeds, kun je prut mee beschadigen.

dus voortaan iedere keer 2500iu?

Niet vergeten als je over de 1000iu zet om er nolvadex bij te nemen voor 1,5week!!

heb het trouwens van een pro, dat iedere 5 dagen 5000iu....???

fransisco, alkmaar

een enorme beul. laat je nog wel ff wat zien van hem.

besef wel dat veel bodybuilders trainen met kennis die ze eens hebben opgedaan, maar vaak niet bijhouden. Ik train ook bij iemand die s tweede geworden is op de universe, maar hij heeft echt onwijs achterhaalde kennis.

besef wel dat veel bodybuilders trainen met kennis die ze eens hebben opgedaan, maar vaak niet bijhouden. Ik train ook bij iemand die s tweede geworden is op de universe, maar hij heeft echt onwijs achterhaalde kennis.

oke, ur right.. maar moet zeggen,heeft me wel goed geholpen. ik neem voortaan wel minder. maar is zo duur die troep. alles koop je voor een prikke behalve die k*t preg.

'k ben ook geen bodemloze put.:P kijk met 5000iu heb je wel meteen wat :P maar ja liever me balletjes nog een tijdje dan..............

ik zou die ace gewoon lekker een paar weken doortrekken nog, eventueel test nog wat verhogen.

HCG: Als je niet erg gekrompen bent zou ik het niet doen. Waarom meer middelen gebruiken dan uiterst noodzakelijk?

Over je kuur zelf: Als je echt niet meer wil spuiten kan je 6 weken off gaan en dan weer doorkuren.

Ik zelf zou liever doorkuren en er een 24 weken kuur van maken persoonlijk. Voor de doorstart van de kuur zou je heel goed Primo kunnen nemen (zelf geen ervaring mee) en dan in het voorjaar om droog te trainen Mast en Para. Of je zou nu Mast kunnen nemen. Bold is wel lekker maar is extreem hoog doseren voor effect. En dan zit je weer met veel mílliliters spuiten waar je geen zin in hebt (dit is ook waar voor Primo aangezien die maar 100mg/ml is)

Ik zelf persoonlijk zou nu gewoon Test E blijven spuiten en er lekker Mast naast zetten. Test wat omhoog gooien en genieten maar. Of Test zelfde houden en wat Provi ernaast mikken.

HCG: Als je niet erg gekrompen bent zou ik het niet doen. Waarom meer middelen gebruiken dan uiterst noodzakelijk?

Over je kuur zelf: Als je echt niet meer wil spuiten kan je 6 weken off gaan en dan weer doorkuren.

Ik zelf zou liever doorkuren en er een 24 weken kuur van maken persoonlijk. Voor de doorstart van de kuur zou je heel goed Primo kunnen nemen (zelf geen ervaring mee) en dan in het voorjaar om droog te trainen Mast en Para. Of je zou nu Mast kunnen nemen. Bold is wel lekker maar is extreem hoog doseren voor effect. En dan zit je weer met veel mílliliters spuiten waar je geen zin in hebt (dit is ook waar voor Primo aangezien die maar 100mg/ml is)

Ik zelf persoonlijk zou nu gewoon Test E blijven spuiten en er lekker Mast naast zetten. Test wat omhoog gooien en genieten maar.

ke, thnx voor de input allemaal. kan op zich nog best ff doorspuiten hoor, daar is t me niet om te doen. Maar ff 6 weken rust s misschien ook wel ff lekker, even bijkomen, zowel lichamelijk als geestelijk. Zoals gezegd onderhoud ik dan gewoon ff met slin.
Test gaat idd straks wel omhoog, missch dat ik dan nu eerst para pak om nog eerst ff massa te maken, laatste weken weer slin er bij, dan weer een paar weken rust en daarna primo en mast samen om t goed droog af te maken. moeilijk moeilijk-)

para is bijna zelfde als tren-a alleen wat langere ester.

para is bijna zelfde als trenbolone-a alleen wat langere ester.

k weet het, maar zit nog maar op 3 weken ace nu, dus zou geen ramp zijn. Wil nu nog niet droog komen te staan maar nog ff een paar kg pakken, en bold heb k gewoon geen vertrouwen in.

Terug
Naar boven