MuscleMeat

wat vinden jullie..?

ke, thnx voor de input allemaal. kan op zich nog best ff doorspuiten hoor, daar is t me niet om te doen. Maar ff 6 weken rust s misschien ook wel ff lekker, even bijkomen, zowel lichamelijk als geestelijk. Zoals gezegd onderhoud ik dan gewoon ff met slin.
Test gaat idd straks wel omhoog, missch dat ik dan nu eerst para pak om nog eerst ff massa te maken, laatste weken weer slin er bij, dan weer een paar weken rust en daarna primo en mast samen om t goed droog af te maken. moeilijk moeilijk-)

het is veeeeeeeel te leuk allemaal.
zou 6 weekjes rust nemen, en daarna weer lekker doorknallen idd. je geest wil ook ff rust, en je vrouwtje ook wel neem ik aan;)

HCG: Als je niet erg gekrompen bent zou ik het niet doen. Waarom meer middelen gebruiken dan uiterst noodzakelijk?

Over je kuur zelf: Als je echt niet meer wil spuiten kan je 6 weken off gaan en dan weer doorkuren.

Ik zelf zou liever doorkuren en er een 24 weken kuur van maken persoonlijk. Voor de doorstart van de kuur zou je heel goed Primo kunnen nemen (zelf geen ervaring mee) en dan in het voorjaar om droog te trainen Mast en Para. Of je zou nu Mast kunnen nemen. Bold is wel lekker maar is extreem hoog doseren voor effect. En dan zit je weer met veel mílliliters spuiten waar je geen zin in hebt (dit is ook waar voor Primo aangezien die maar 100mg/ml is)

Ik zelf persoonlijk zou nu gewoon Test E blijven spuiten en er lekker Mast naast zetten. Test wat omhoog gooien en genieten maar. Of Test zelfde houden en wat Provi ernaast mikken.

naja als je nooit aan de primo heb gezeten dan doet 400 zat hoor.
gewoon met test e, 375/200 iedere 4 dagen. dan blijf je weken van 8 dagen maken..
primo is leuk, mits hoog gedoseerd!

iedere 4 dagen. dan blijf je weken van 8 dagen maken

Wat is er mis met Zondagochtend/Woensdagavond. 3,5 dag exact... en maak je gewoon weken van 7 dagen. Zoals heel de wereld doet :p.

Dat iedere 4 dagen zou mij echt te veel moeite zijn. Ik hou van routine, lekker 2 vaste dagen kiezen en spuiten maar :D

• Topic Starter Topic Starter
het is veeeeeeeel te leuk allemaal.
zou 6 weekjes rust nemen, en daarna weer lekker doorknallen idd. je geest wil ook ff rust, en je vrouwtje ook wel neem ik aan;)

ja, wil ff rust idd, kan merken dat als je zoveel weken zo intensief ergens mee bezig bent, er alles voor aan de kant zet en alleen dat aan het doen bent, dat dat er best in hakt. Plus die ace kun je ook knap merken tussen de oren-)
maar o o, wat werkt t mooi-)
hoop ook dat die 6 weken dr voor zorgen dat k daarna weer iets harder op de gear ga, daar is t me ook een beetje om te doen.

Wat is er mis met Zondagochtend/Woensdagavond. 3,5 dag exact... en maak je gewoon weken van 7 dagen. Zoals heel de wereld doet :p.

Dat iedere 4 dagen zou mij echt te veel moeite zijn. Ik hou van routine, lekker 2 vaste dagen kiezen en spuiten maar :D

mja, daar ben ik een beetje over begonnen-)
3 en halve dag vond k maar moeilijk doen, dus deed gewoon elke 4e dag, vond k eigenlijk wel makkelijk. zit nu om de dag, ga straks elke 3e dag. Denk dat k straks overstap op test cyp trouwens, fur die abwechslung.

mja, daar ben ik een beetje over begonnen-)
3 en halve dag vond k maar moeilijk doen, dus deed gewoon elke 4e dag, vond k eigenlijk wel makkelijk. zit nu om de dag, ga straks elke 3e dag. Denk dat k straks overstap op test cyp trouwens, fur die abwechslung.

als je er nu cyp achterna pakt ga je ook weer lekker door hoor :p

nee ik bedoel als je het nu pakt, als je door je test-e heen bent:p

stelletje gifmengers hier!!!!!:D:D:D

:fire::brew::evil2:

heb nog meer E liggen dan Ace, dus hou t nu ff hier bij voor 2 weekjes...
om over ong 7 weken met cyp te beginnen. Denk dat ik rond 25 jan weer begin, lekker symbolisch op mn verjaardag-)

wat zijn de meningen over de stelling:
na 6 weken rust reageert je lichaam weer iets beter op de gear, of is dit onzin?

:fire::brew::evil2:

heb nog meer E liggen dan Ace, dus hou t nu ff hier bij voor 2 weekjes...
om over ong 7 weken met cyp te beginnen. Denk dat ik rond 25 jan weer begin, lekker symbolisch op mn verjaardag-)

wat zijn de meningen over de stelling:
na 6 weken rust reageert je lichaam weer iets beter op de gear, of is dit onzin?

hup dikke frontload 2.5 gram er in!!!!!! lekker symbolisch je wordt 25 en er gaat 2.5 in:D:D

Niet lullig bedoeld hoor Sisevano. Maar ben jij niet beetje erg jong om hier adviezen te geven. Kan me niet voorstellen dat jij genoeg kuurervaring hebt eigenlijk. Ik kan me vergissen uiteraard. Maar op die leeftijd lijkt het me sterk dat je veel middelen geproefd hebt :D

ik ben al ff bezig en lees me er al een tijdje op in. spreek uit persoonlijke ervaringen, heb al redelijk wat gebruik voor een 20 jarige. en iedereen mag hier zijn mening geven en/of posten. dus waarom niet?

ach, hij s wel gezellig ;)

:D

ik lees me er al dik 2 jaar op in. wilde het al een hele tijd doen. heb mensen in de fam die ook goed bezig zijn geweest, waaronder een pa die vroeger op het podium heeft gestaan. 't zit in me bloed en heb er aanleg voor, al zeg ik het zelf. + het is iets waarvoor ik me interesseer. ik zie een hoop meningen/discussies, weet over redelijk producten een zoot en heb ook al een aantal kuren achter de rug dus hoezo niet he...

6 weken off is veel en veel te kort om je lijf rust te gunnen..kun je beter zoals jamesss al aangaf rustig doorcruisen....

het is tekort om te herstellen...waarom niet comfortabel die 6 weken overbruggen met 500mg test e/w en daarna weer gas erop...

6 weken off is veel en veel te kort om je lijf rust te gunnen..kun je beter zoals jamesss al aangaf rustig doorcruisen....

het is tekort om te herstellen...waarom niet comfortabel die 6 weken overbruggen met 500mg test e/w en daarna weer gas erop...

als je die test dan op 250 gooit, just a question, dan overbrug je toch ook en raak je niks kwijt neem ik aan? licht dipje misschien?
hierna op 750 gaan zitten met de cypio, en knal je er weer over? 6 weken herstel je idd gewoon niet.. maar ja je kop krijgt wel rust..
maar zie niet in waarom je kop met 250 geen rust zou krijgen..

als je die test dan op 250 gooit, just a question, dan overbrug je toch ook en raak je niks kwijt neem ik aan? licht dipje misschien?
hierna op 750 gaan zitten met de cypio, en knal je er weer over? 6 weken herstel je idd gewoon niet.. maar ja je kop krijgt wel rust..
maar zie niet in waarom je kop met 250 geen rust zou krijgen..

250mg zou kunnen maar vind ik persoonlijk wat weinig...je weet toch...voor test geldt...meer is beter :p

is idd wel een idee ja, gewoon ff minimaal op 250 gaan zitten en daarna op 750 en dan op cyp met para erbij. dat moet iig wel knallen denk ik. Heb geloof ik ook nog wat oxy's liggen-)

Terug
Naar boven