MuscleMeat

wat vinden jullie..?

Als je echt niet wil spuiten kan je ook dit doen. Niet ideaal maar wel weinig prikken. 500mg Sust om de 2 weken. Door de deaconate ester zal je 2 weken lang wel voldoende test hebben om lekker te kunnen cruisen. Niet de meest stabiele bloedwaarden maar beter dan helemaal plat gaan en voor je hersteld bent weer on te gaan/

• Topic Starter Topic Starter
als je eerst ff op 250 zit, wat genoeg is om te onderhouden, zeker met slin erbij, is daarna de omschakeling naar 750 ook weer wat groter.

Als je echt off wil kan je ook dit doen. Niet ideaal maar wel weinig prikken. 500mg Sust om de 2 weken. Door de deaconate ester zal je 2 weken lang wel voldoende test hebben om lekker te kunnen cruisen. Niet de meest stabiele bloedwaarden maar beter dan helemaal plat gaan en voor je hersteld bent weer on te gaan/

heb r sust in gehad deze keer, maar vond t rommel, schommelde er onwijs op en was niet te genieten. dan liever test om de 10 dagen, wat ook kan met de enanthaat ester.

is idd wel een idee ja, gewoon ff minimaal op 250 gaan zitten en daarna op 750 en dan op cyp met para erbij. dat moet iig wel knallen denk ik. Heb geloof ik ook nog wat oxy's liggen-)

oxy ruleerd! 150mg ed:P heb je zeker wat aan. persoonlijk had ik genoeg aan 2 weken 150mg ed. voor een perfecte kickstart.

wat ga je doen dan? 50mg ed?
nou ben ik daar erg makkelijk in hoor, hoe meer hoe beter :D

heb t andersom, wil met zo weinig mogelijk goed resultaat hebben, dus zal laag beginnen en gaan opbouwen. Wil gewoon ff 2 weken opstarten dan, de para werkt toch erg snel.

dat zijn toch gewoon trenbolone tabs? parabolan? of heb ik dat nou verkeerd in me kop zitten?

parabolan zijn injects, een ester vorm van trenbolone die tussen ace en enanthaat in zit. ze zijn er idd ook in tab-vorm, maar schijnt overdreven toxisch te zijn. De inject lees ik erg goede verhalen over...hoewel t goedje wel aan de prijzige kant is, maar ja.

parabolan zijn injects, een ester vorm van trenbolone die tussen ace en enanthaat in zit. ze zijn er idd ook in tab-vorm, maar schijnt overdreven toxisch te zijn. De inject lees ik erg goede verhalen over...hoewel t goedje wel aan de prijzige kant is, maar ja.

tsja, dit is ook geen hobby waarbij je op de centen moet gaan letten;) maar deze heeft een halfwaarde tijd van? tren ace 2 dagen, de enan, 12 dagen naar ik meen? en deze dan>?

Laatst bewerkt:
ik ben nu een beetje aan het brainen of ik zal primen. Ik ben momenteel lekker droog aan t worden door de ace en lichte hoeveelheid t3 (50mcg)
als ik na mn kuur eerst ff een paar weken lekker iets boven onderhoud ga zitten om zo mn nieuwe massa vast te houden, kan ik daarna langzaam afbouwen naar een prime situatie, waarin ik de laatste week helemaal carbloos ga, en daarna opeens ga loaden icm insuline. Zijn maar weinig mensen hier die dit hebben gedaan geloof ik, maus iig toch..? opmerkingen..?

Ik heb het ook gedaan, en ben er zeer over te spreken. Resultaat was gigantisch, anders lees je me logje... Als ik eraan terugdenk zou ik het zo weer willen doen :D

Ik heb het ook gedaan, en ben er zeer over te spreken. Resultaat was gigantisch, anders lees je me logje... Als ik eraan terugdenk zou ik het zo weer willen doen :D

zal je log ff opzoeken idd, heb m al s eerder gelezen maar zal m nog s grondig doornemen.
Zit n beetje met werk, werk op accountantskantoor en normaal eet ik gewoon een shitload aan brood, dus dat zou k dan allemaal moeten vervangen door rauwkorst en zo, dus wordt ff kijken hoe k dat dan ga doen. Zit r aan te denken om dan door de week tot vrijdag te primen, en dan zaterdag en zondagochtend te gaan trainen en de hele dag vervolgens rijst en brinta te gaan eten, onder begeleiding van slin. Hoevaak zou je op zo'n dag slin kunnen zetten..?
Kan k bevoorbeeld om 01:00 10iu zetten, twee keer eten en dan om 17:00 weer 10iu zetten?

zal je log ff opzoeken idd, heb m al s eerder gelezen maar zal m nog s grondig doornemen.
Zit n beetje met werk, werk op accountantskantoor en normaal eet ik gewoon een shitload aan brood, dus dat zou k dan allemaal moeten vervangen door rauwkorst en zo, dus wordt ff kijken hoe k dat dan ga doen. Zit r aan te denken om dan door de week tot vrijdag te primen, en dan zaterdag en zondagochtend te gaan trainen en de hele dag vervolgens rijst en brinta te gaan eten, onder begeleiding van slin. Hoevaak zou je op zo'n dag slin kunnen zetten..?
Kan k bevoorbeeld om 01:00 10iu zetten, twee keer eten en dan om 17:00 weer 10iu zetten?

Gewoon gebakken kip met rauwkost, eet je een kg kip per dag en dan nog wat rundvlees/kalkoen, whey en caseinaat mixen voor nog wat opvulling. Nog flinke hoeveelheid visolie. Als ik het nog keer zou doen zou ik het zo proberen; 1ste week, 3x8iu per dag slin subq op trainingsdagen mag je wel geen vetten maarja de bedoeling is zoveel mogelijk carbs tot je nemen en dat zal op die manier wel lekker gaan. Die weken daarna zou je gewoon 1a2x slin op trainingsdagen kunnen nemen.

Gewoon gebakken kip met rauwkost, eet je een kg kip per dag en dan nog wat rundvlees/kalkoen, whey en caseinaat mixen voor nog wat opvulling. Nog flinke hoeveelheid visolie. Als ik het nog keer zou doen zou ik het zo proberen; 1ste week, 3x8iu per dag slin subq op trainingsdagen mag je wel geen vetten maarja de bedoeling is zoveel mogelijk carbs tot je nemen en dat zal op die manier wel lekker gaan. Die weken daarna zou je gewoon 1a2x slin op trainingsdagen kunnen nemen.

idd, dan kom je de dag wel door. hoelang primen voor beste resultaat, ong 3 weken? hoezo subq zetten, im wordt toch sneller opgenomen, dus kun je sneller nieuwe zetten..
vetten ontwijken is geen probleem.

idd, dan kom je de dag wel door. hoelang primen voor beste resultaat, ong 3 weken? hoezo subq zetten, im wordt toch sneller opgenomen, dus kun je sneller nieuwe zetten..
vetten ontwijken is geen probleem.

Als je subq zet is het dus meer verspreid, heb je er zo`n 9uur profijt van en kan je wat geleiderlijker aan eten. Zou gewoon kcal met 300 per week verminderen voor 5weken en dan 1week zonder carbs, tegen die tijd is je lichaam helemaal van slag als je die carbs + as erin knalt.:D

Als je subq zet is het dus meer verspreid, heb je er zo`n 9uur profijt van en kan je wat geleiderlijker aan eten. Zou gewoon kcal met 300 per week verminderen voor 5weken en dan 1week zonder carbs, tegen die tijd is je lichaam helemaal van slag als je die carbs + as erin knalt.:D

Beste is om de carbs te cyclen.
2 of 3 dagen laag en 1 hoog.
Op die manier blijft je metabolisme een stuk hoger.

en verlaag ik ondanks dit proces wel mijn totale kc inname, of houd ik die gelijk tot aan aanvang van mn kuur?

Terug
Naar boven