MuscleMeat

Wat voor schoenen loop jij op?

Goedkope schoenenreus schoenen.
Het liefst heb ik slippers aan, omdat ik in schoenen enorme zweetvoeten krijg.

Op dit moment: m'n werkschoenen :) zo maar eens gaan :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met sokken? ^

Ja, dat weet ik, heb het hele topic gelezen. Snap niet waarom hij dit hiet post, niemand waardeert dit verder toch? UGGS?

Ze lopen fantastisch en daar gaat het om. En daar komt nog bovenop dat de combinatie van uggs met skinny jeans en een stilletje kan het niet mis gaan bij de vrouwtjes.

Veel mensen hier met Nike air max classic zeg... dat die dingen nog verkocht worden. (wist ik serieus niet, nooit mooi gevonden)
Zouden wel lekker lopen dan denk ik?

Loop zelf meestal op Gaastra (gaystra volgens mijn broertje :p), of nette schoenen van Bommel.

Ze lopen fantastisch en daar gaat het om. En daar komt nog bovenop dat de combinatie van uggs met skinny jeans en een stilletje kan het niet mis gaan bij de vrouwtjes.

Goed dat je niet aangeeft dat je alleen bicep en borst traint, want ik zou bijna denken dat je aan het trollen bent.

2235420104521131333926269_L.jpg

2cy45td.jpg

Broek er overheen dat dan weer wel. Onder pakken van Bommels of Santoni's en met sporten Saucony's. Verder nog wel wat verschillende sneakers en timberlands etc. Maar voornamelijk op laarzen. meerdere paren ook maar geen foto's.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nike air force's :D

2cy45td.jpg

Broek er overheen dat dan weer wel. Onder pakken van Bommels of Santoni's en met sporten Saucony's. Verder nog wel wat verschillende sneakers en timberlands etc. Maar voornamelijk op laarzen. meerdere paren ook maar geen foto's.

WTF, lijken de laarzen van een kameraad van mij... hmm

Terug
Naar boven